* ik had m wel een kunstgebit geslagen, maar das iets anders*(paste ie wel goed in t bejaardentopic)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiska schreef:dat heet schoftjekrabben gootje, dat is erg lief haha
chaai schreef:Hey, ik zie net dat mijn instructeur op de fotosite staat van www.sgwmaarsbergen.nl(met daarnaast de beruchte bloembak)
Jiska schreef:kreeg net een complimentmailtje van mn baas, haha hij vind dat ik het erg goed doe op stage!
andrea16 schreef:chaai schreef:Hey, ik zie net dat mijn instructeur op de fotosite staat van www.sgwmaarsbergen.nl(met daarnaast de beruchte bloembak)
Wat grappig! Maar wat is er zo berucht aan die bloembak?
Scum schreef:Jiska schreef:kreeg net een complimentmailtje van mn baas, haha hij vind dat ik het erg goed doe op stage!
Zo, da's nog eens een goeie baas. Die heeft zelf zeker ook paarden
g0otje schreef:kon hij niet wat specifieker zijn?wat doe je precies goed?posten op bokt
chaai schreef:haha goed idee, krijg ik mijn rapport misschien ook een keer afIs het niet weer eens tijd voor groot onderhoud op bokt, of een time-out van de server, ik kom zo echt niet aan leren toe..
g0otje schreef:chaai schreef:haha goed idee, krijg ik mijn rapport misschien ook een keer afIs het niet weer eens tijd voor groot onderhoud op bokt, of een time-out van de server, ik kom zo echt niet aan leren toe..