Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

om het gemis een beetje minder te maken zullen we maar zeggen 

), en ik ben bang dat we ook een keer bij het land komen en er wat weggevreten is van staart of manen. Een paar jaar geleden hebben ze de manen van de twenters voor een groot deel opgevreten. Laatst waren ze weer ontsnapt, en toen heb ik voorgesteld om een geweer te kopen, en voorlopig shoarma op het menu te zetten!!!
) Ben benieuwd of ze nog hetzelfde denkt/voelt bij die beestjes als afgelopen keer. Dus wordt een lange dag. Bootje 8.00 u weg (vrij christelijk
), en dan "kilometersvreten", en ws. boot 20.30 u weer terug. Pony afleveren is het eerste adres, dus dan de hele dag zo'n lege kar achter onze kont aan. Maar daar laten staan en op de terugweg ophalen is wel een optie maar niet veel makkelijker omdat we dan uiteindelijk zo'n 60 km om moeten rijden terug. Nou ja, je hoeft er niet op te letten, hij komt vanzelf wel mee, maar de snelheid moet natuurlijk wel ietsepietsje aangepast worden. 
Evony schreef:Mootje schreef:Lielle, de klasse B is volgens de uitslagenlijst ook 15% langer dan reglementair is toegestaan
ook was er maar 1 stijljury terwijl er dus volgens het reglement er 2 horen te zitten!
Lielle schreef:ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal klopte met de tijd. Ik heb niet harder gereden dan in Chaam of EL en kwam royaal binnen de tijd binnen, terwijl ik dat daar niet haalde, en zeker Chaam qua paden vergelijkbaar is. Ook als je kijkt naar de tijden in het B, heb ik dat gevoel.