[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 13:59

Nee, die foto kan niet gepubliceerd worden inderdaad :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:12

Gisteren waren er in Noordwijk een stuk of 10 jongens van een jaar of 14 in hun nakie van een brug af aan t springen naast een drukke weg :+ :=
Lielle, staat er een ijscoman op het parkeerterrein? Dat of een frietkraam hebben wij bij een ontruimingsoefening _O-

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:13

nee, helaas niet. Daar hoopten wij ook al op.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:14

Ik sluit me ff bij de voorgaande bijleesacties aan :o
Wil Kim nog even heel veel plezier in Alanya toewensen!

Wat een heerlijk weertje, dit komt tenminste een beetje in de buurt van het weer in Marmaris :D om het gemis een beetje minder te maken zullen we maar zeggen

Hier gaat alles drukdrukdruk. Zaterdag tuigpaardenconcours gehad en dat ging heel goed, we zijn als 3e geeindigd achter 2 hele goede tuigers en die ruiters hadden het ook al veel vaker gedaan. Over 2 week doe ik ook mee aan het kampioenschap tuigpaarden onder het zadel (9 juli) maar weet nog niet met wat voor paard, het liefst Tooverfee natuurlijk want die was echt goed zaterdag. Heb gister 2 tuigers van de buren onder het zadel gemaakt, 1 is ooit bereden geweest maar die ander niet, dat ging helemaal super.

Fotootje van zaterdag :D
Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:18

@ Mistid stoer hoor!
@ MM ik stond in de buurt van Lielle. 2 trailers verder.

Ik zag op de uitslag dat ik de 1 na snelste tijd had. Snap het niet want heb haar gewoon haar eigen tempo laten lopen en alleen na het dambord even laten gaan. Scheelt denk ik wel dat het een licht type is en niet veel last had van de modder.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:20

ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal klopte met de tijd. Ik heb niet harder gereden dan in Chaam of EL en kwam royaal binnen de tijd binnen, terwijl ik dat daar niet haalde, en zeker Chaam qua paden vergelijkbaar is. Ook als je kijkt naar de tijden in het B, heb ik dat gevoel.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:32

Lekker manneke dus noor en Margreet!
Sann ja hij komt morgen langs.

Ti's echt snik heet wel weer een uiterste zeg!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:45

Leuk Mirthe :D
Dat ging dus lekker snel Evony!

Ik vind dit weer ook iets teveel van het goede. Iig als je tentamens moet leren :Y) Normaal kan ik dit wel waarderen, maar dan moet ik wel naar het strand o.i.d. kunnen

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 14:54

Lielle, de klasse B is volgens de uitslagenlijst ook 15% langer dan reglementair is toegestaan :?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:11

Mootje schreef:
Lielle, de klasse B is volgens de uitslagenlijst ook 15% langer dan reglementair is toegestaan :?

ook was er maar 1 stijljury terwijl er dus volgens het reglement er 2 horen te zitten!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:15

@ TeeGee, dat is zonde van die staart! Zou dat nou echt een beetje houden, die extensions?
Hier ontsnappen de geiten regelmatig (wil je leren vloeken? neem een geit! -:(- ), en ik ben bang dat we ook een keer bij het land komen en er wat weggevreten is van staart of manen. Een paar jaar geleden hebben ze de manen van de twenters voor een groot deel opgevreten. Laatst waren ze weer ontsnapt, en toen heb ik voorgesteld om een geweer te kopen, en voorlopig shoarma op het menu te zetten!!!
@ Noor: zondag Hippo? Zien we elkaar, ik mag weer "balken tellen", en hoop dat bij jou de teller op 0 blijft staan hoor!
@ Anthea: succes met je tentamens, en sterkte met leren met deze warmte.
@ Sannnn, jammer dat het niet beter ging met je tentamen, maar misschien valt het mee.
@ Evony: fijn dat het gesprek zo goed ging. En wat is het soms moeilijk afscheid nemen van die lekkere spijkerbroek. Mijn (geen spijker) broek scheurde vanmorgen op de knie.... zo jammer, want die zit het allerlekkerste.
@ Marijke: doe mij ook zo'n Geert!! maar ik ben ook heel blij (meestal) met mijn eigen Chris hoor!
@ Lielle: voor die oefening hadden ze geen betere dag uit kunnen kiezen!
@ Bianca: "kalmte kan u redden"
@ Margriet: wel warm om een stuk of wat op te scheren!
@ Margreet: hou je maar lekker rustig, knap je weer rap op. En die foto willen we natuurlijk wel zien! Ik kreeg net via de mail een foto van Lotte op een pony tijdens de wedstrijd gisteren.
@ Mootje: geen verkeersopstopping bij die brug?
@ Mistid: stoere foto hoor! Wat gooien ze toch op, die tuigers!! Heerlijk (voor eventjes). Waar was je?

Vanmorgen om half 5 wakker. Werd lichtelijk chagerijnig omdat ik niet meer kon slapen, maar om 5 uur kwam ik op het lumineuze idee om eruit te gaan en alvast met de sop te beginnen!! Was een goed plan. Voor het echt warm werd, was het werk dat vandaag af moest, ook af, en de rest ga ik vanavond of morgenochten wel weer mee verder.
Donderdag gaan we ons hengstje wegbrengen, en gaat "jongste" nog een keer bij 2 paardjes langs waar we vorige week ook geweest zijn. (misschien Sim weer even ontmoeten :D ) Ben benieuwd of ze nog hetzelfde denkt/voelt bij die beestjes als afgelopen keer. Dus wordt een lange dag. Bootje 8.00 u weg (vrij christelijk :o ), en dan "kilometersvreten", en ws. boot 20.30 u weer terug. Pony afleveren is het eerste adres, dus dan de hele dag zo'n lege kar achter onze kont aan. Maar daar laten staan en op de terugweg ophalen is wel een optie maar niet veel makkelijker omdat we dan uiteindelijk zo'n 60 km om moeten rijden terug. Nou ja, je hoeft er niet op te letten, hij komt vanzelf wel mee, maar de snelheid moet natuurlijk wel ietsepietsje aangepast worden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:16

Evony schreef:
Mootje schreef:

ook was er maar 1 stijljury terwijl er dus volgens het reglement er 2 horen te zitten!

Ai, da's niet zo als het hoort! Het is ook heel moeilijk om stijljuryleden te vinden. Er zijn er gewoon te weinig.
De knhs geeft wel ontheffing aan springjuryleden met affiniteit voor de sgw, dus dat is dan nog wel eens een oplossing, maar ja, dan nog. Geen idee hoe de knhs het oplost als er maar 1 stijljury was.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:19

Lielle schreef:
ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal klopte met de tijd. Ik heb niet harder gereden dan in Chaam of EL en kwam royaal binnen de tijd binnen, terwijl ik dat daar niet haalde, en zeker Chaam qua paden vergelijkbaar is. Ook als je kijkt naar de tijden in het B, heb ik dat gevoel.

Misschien hebben ze de tijd wat verruimd ivm het weer. Ik heb niet harder gereden dan normaal.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:23

daar is iig nergens melding van gemaakt, dus dat denk ik niet. Ach ja, niet echt belangrijk ook verder.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 15:46

Nou vooruit dan Margriet, maar wel zwaar gecensureerd want je weet nooit wie er meekijkt. Beetje wazig maar foto is genomen met een telefoon.
Afbeelding

edit: had hem uit MijnAlbum gehaald, maar hierbij dan onze Semsonite.
edit 2e keer: was dus de verkeerde foto, 't is ook veel te warm.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 27-06-11 15:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:49

Ha ha, dat is zeker zwaar gecensureerd.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:49

nou ja, net geplaatst en nu al weer verwijderd!! Was het zo erg dan?? Nu ben ik nog nieuwsgieriger!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:51

ik zie hem gewoon, leuke foto id :j

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:56

Kijk, nu heb ik het meeste van Sem ook in beeld. Wat een lekker jong! En dat badje zou je vandaag ook jaloers op worden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:57

Wat een schatje Margreet <3

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:57

Ik zie 'm nu ook. Sem kijkt niet blij overigens? Wel heerlijk hoor voor die kids; lekker poedelen in een badje.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 16:02

Sim, volgens mij had hij net een mond vol badwater, hij vond het prachtig. Hij komt net uit bed en mag er zo nog even in.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:03

Dat zou heel goed kunnen aan zijn bolle toet te zien.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:04

hahaha toevallig hadden we het daar zaterdag ook over toch Lielle? Ik vind dit weer echt verschrikkelijk.
De meesten ken je van gezicht op een cross. Nu heb ik ook een beeld bij jou als we hier aan het kletsen zijn.
@ Margreet, Geert is veel te lief voor mij. Zijn al bijna 10 jaar bij elkaar en dat is niet omdat ik zo makkelijk ben maar puur omdat Geert veel te lief is. <3
Geert kreeg zwemles omdat we met mijn familie in een rubberbootje zat en Geert nogal lichtelijk ondeugend is en een beetje een smeerlap is. Mijn familie zat hij weer behoorlijk te stangen en toen hebben ze met zn allen bedacht om hem zwemles te geven. Huppa zo uit de boot gekiepeld. Nou is mijn familie lichtelijk onbenullig en Geert was gewoon een keer de sigaar. En dat was gister. :j

Fijn dat jij je al weer wat beter voeld Margreet.
Wat een stoere foto Mirthe! Geweldig om een keer te doen of niet?
Dat heb ik niet geweten Caro... Maar weet ook echt niet wie jij bent. Ik ben altijd maar groom geweest vanaf Sept. en sinds ik hier mee klets nog geen cross weer gereden door die val van mij en Zeus zijn blessure dus ik ben ook nog niet makkelijk op te sporen geweest :D }>
In ermelo ben ik weer een nummertje dus dan is het makkelijker om zeker te weten dat het iemand van Bokt is want dat zoek ik dan wel weer na op de startlijst :D
Jeee Texelse wat was je vroeg wakker. Geert en ik sliepen vandaag tot 11.30 en toen is hij er dus iets eerder uit gegaan. Maar 5 uur is wel lekker als het zo warm is.
Wat een geweldig lieve foto Margreet! Heerlijk zo'n bolle toet

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 16:07

Klopt marijke, dat was ik idd even vergeten. Ik ben overigens altijd goed herkenbaar aan mijn rode kleuren, iig op crosswedstrijden.