[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:54

tientjeh schreef:
Welke datum is uberhaupt het eventing gebeuren? ( de cross zelf)

De cross is op maandag (meen 28 juli ??) het springen dinsdag, landen Grand Prix dressuur dan donderdag en vrijdag daar ga ik donderdag heen en vrijdag doe ik atletiek kijken. Wij gaan zaterdag voor de cross naar Engeland. Kunnen inchecken vanaf 14 uur dus dat komt mooi uit, mogen we hopelijk al op zondag naar de cross kijken en dan maandag het echte werk, cross is van 12.30 tot 16.30. Wij gaan dan zaterdag weer weg. Woensdag gaan we een dagje iets anders doen, misschien naar een echte renbaan in Engeland en een dagje/ nachtje London en uiteraard Heineken House.. :P

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:54

Ja klopt :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:56

de 30ste dus!

Klinkt gezellig Bianca! Het lijkt mij ook wel heel erg leuk, maar er hangt wel een flink prijskaartje aan als je vanalles wil kijken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:58

tientjeh schreef:
de 30ste dus!

Klinkt gezellig Bianca! Het lijkt mij ook wel heel erg leuk, maar er hangt wel een flink prijskaartje aan als je vanalles wil kijken.

Ik dacht dat wij nu idd op 340 euro pp zaten voor 4 dingen kijken, de cross valt dan wel weer mee, maar andere dingen zijn duurder.
Ik wilde ook wel; graag naar het turnen maar dat is 269 euro dat werd me echt te gek

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:00

En daar komt het hotel dan nog bij Bianca?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:01

Ik zat op 525 euro pp voor 4 dingen. :+
Cross, landenwedstrijd springen round 1 en round 2 en de finale individueel springen.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:04

Nou ik heb ook kaarten besteld hoor, als we ze krijgen dan gaan we de accommodatie maar regelen, desnoods maar op een matje in het park.
Ik heb kaarten besteld voor de 29ste = 2e dag dressuur eventing, de 30ste = de cross en de 31ste = springen. Dagje eerder heen en dagje later terug, dan wordt het al wat.
't Zal mij allemaal benieuwen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:05

Dat wilden wij ook doen Karen. En Dan nog Mannen hockey finale voormmijn vader. Kan hij live zien wat hij ooit door blessure heeft gemist.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 14:17

MargreetW schreef:
Nou ik heb ook kaarten besteld hoor, als we ze krijgen dan gaan we de accommodatie maar regelen, desnoods maar op een matje in het park.
Ik heb kaarten besteld voor de 29ste = 2e dag dressuur eventing, de 30ste = de cross en de 31ste = springen. Dagje eerder heen en dagje later terug, dan wordt het al wat.
't Zal mij allemaal benieuwen.

Cool muti! :D

Net lekker rondje buiten gewandeld, is echt lekker weer! Wel fris windje! Meteen lekkere salades gehaald bij de slager en brood bij de bakker, dus we kunnen er weer tegenaan! :9
Vanaf vanavond krijgt Nudine trouwens haar halsteralarm eraan en ga ik daar logeren!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:18

Heb net even geprobeerd of mijn wedstrijdjasje alweer past, want volgende week zondag mogen we weer aan de bak in het springen. Helaas passen de knoopjes bij mijn boezem nog niet weer dicht. Eens even denken hoe ik dat ga doen, want ik wou anders gewoon de bp eroverheen doen, dan zie je niet of hij open is. Maar daar zit ik ook met hetzelfde probleem ben ik bang.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:21

duur geintje daaro..., maar nu het toch relatief in de buurt is, is het wel super om mee te maken....

lastig tientjeh :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 14:28

Week 39 (laatste week september) wordt ons huis opgeleverd (ijs en weder dienende)!! *\o/*

Tientjeh: mama met memmen dus ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:32

Goeiemiddag :)
Ik heb heerlijk uitgeslapen! Ga zo naar stal, Vorstin ff rijden en meisje helpen met springles.

Gefeliciteerd met je verjaardag Texelse!
Margreet, Vorstin is weer een echt dramaqueen, ze vind ze niet lekker. Maar ik gooi ze gewoon iedere dag in haar bak, en de dag daarna zijn ze toch wel op :)
Gaaf dat jullie samen naar de OS gaan Margreet en Noor :D
Spannend dat je op stal gaat bivakkeren Noor! En fijn van je huis :D!!

Werk ze Sim!
Succes bij de DA Evelien. Hopelijk valt het allemaal mee
Fijn dat de paardjes lekker liepen Kim
Dat was vroeg T! Leuk van Schimpie :D
Succes met treinreizen Vief
Lekker zo'n ochtend EB
Lastig Tienjeh. Gaat het rijden alweer lekker?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:32

Goed nieuws Noor!

Ja inderdaad, ga maar even neuzen in paps zijn kast of zijn oude rijjasje er nog is, die is wat minder getailleerd, dus misschien dat dat wel gaat. Hoeft niet mooi te zijn, maar met een open wapperend jasje of een jasje waar de bovenste knopen niet van dicht zitten is ook geen porum.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:39

Het is nu geen tientjeh meer, maar tietjeh :Y)

En Shanouk, het rijden gaat super! Ga vanavond voor het eerst weer naar springles. Heb sinds augustus niet meer gesprongen. Dus dat zal wel heel raar zijn.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 14:40

tientjeh schreef:
Het is nu geen tientjeh meer, maar tietjeh :Y)

:=
Veel plezier dan alvast voor vanavond!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:44

Gefeliciteerd Texelse! *\o/*

TG schimpie is ook nog érg groen toch? Knap hoor meteen in een groep van 8 man rijden. Ik heb gisteren in een groep met 4 andere ruiters gereden en dat was soms al lastig genoeg met zo'n groen paard onder je kont.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 14:52

Jeui Noor!! Laatste week september, dat schiet al lekker op. Dan kun je aan de bak in je eigen huishouden!! :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 15:35

Goedenmiddag,

@Texelse: Gefeliciteerd !!! *\o/*
Lees van alles over de OS. Gaan meerdere heen zo te lezen. Duur grapje....
@Tientje: Dat is lastig dat je je jasje niet meer past. Veel succes en plezier vanavond.

Ik ga zo aan me presentatie werken. Het is weer heerlijk weer en kan niet rijden. Urban moet een dagje vrij van me ouders.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 16:04

sanurie schreef:
Urban moet een dagje vrij van me ouders.....

Dagje vrij wordt ie niet minder van hoor, Sanurie ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:07

Hahah Jantine, ik heb gelijk Pabo.nl reclame erbij!

Annetje, ja is heel groen maar hij deed het echt braaf!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:13

Hallo :)

Noor & Margreet, heel veel sterkte. Woorden schieten tekort.
Saar, wat fijn dat je vader weer thuis is!
Gefeliciteerd Texelse!
Wat gaaf iedereen die naar de OS gaat! Ik heb daar de centen niet voor, maar ben zeker van plan ooit een keer naar de Spelen te gaan.

Ik kwam net uit school en zag al van grote afstand dat er veel auto's bij de buuram stonden. Dacht meteen: buurman dood. Nog geen kwartier later belde zijn dochter (en mijn wedstrijdmaatje) op, dat hij overleden was. Zal een dezer dagen ook wel op de VP van bokt verschijnen gezien hij vroeger zeer goed heeft gepresteerd, is oa europees spring kampioen geweest. Had al heel wat jaren de ziekte van Schiedam, lever functioneerde nieteens meer voor 20 procent meende ik.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:20

TeeGee schreef:
Ik zat op 525 euro pp voor 4 dingen. :+
Cross, landenwedstrijd springen round 1 en round 2 en de finale individueel springen.

Het springen was idd wel duurder ja, maar dan blijf jij langer dan 1 week ?? of ga je op en neer ??

Tientjeh @ appartement is 330 euro pp

waar je wel op moet letten is dat de hotels ed alleen maar PER week willen gaan verhuren en sommige accommodaties mensen die langere tijd verblijven voorrang geven !!! Dat hebben wij aan de telefoon van enkele vernomen en de campings rondom Greenwich gingen van naar ik meen zaterdag op zaterdag Elms Park is alleen per week. Ik weet dus niet hoe dit straks in de praktijk werkelijk zo gaat.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:22

bonjour :)

Noor: wat goed zeg!
TG: jij gaat dus ookal naar de OS! moet het er hier thuis nog maar eens even overhebben.
Margreet: voor de eventing is relatief weinig vraag dus snel moeten zijn valt mee, en het is niet wie het eerst komt wie het eerst maalt het wordt geloot.
Dacht trouwens dat als je boven de 60 was dat je korting kreeg bij bepaalde dingen?
Mirthe: wat ontzettend vervelend van je buurman zeg!

edit: net even met mijn vader overlegd (of nouja zijn mening aangehoord) en wij gaan hoogst waarschijnlijk ook naar de OS *\o/*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:25

Bianca, ja langer dan een week. Eerst maar zien of we kaarten krijgen en wat voor kaarten en dan zie ik wel verder.

Evony, je vader is dus weer mooi bij :p