[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:30

Dat is dus gewoon niet haalbaar, Mootje! Moet de projectleider maar met een oplossing komen toch? Is het te laat bij je aangeleverd?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:38

Ik kan er nog niet eens aan beginnen, want de tekeningen kloppen niet eens... Ik heb het gisteren dus al weer teruggegeven naar de PM omdat ik er niets mee kan en het niet mijn taak is om dit te checken :+ Probleem is dat alles al klaar was, maar de klant heeft ineens andere randvoorwaarden gesteld, waardoor alles overnieuw moet. Het project begint 1 april en dan moet hier intern alles klaar zijn, de klant en de verzekeringssmaatschappij moeten het goedkeuren en alles moet dan gefabriceerd zijn _O-

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:45

Nou de makelaar is geweest. Advies is om nog een paar kleine dingetjes een likje verf te geven en dan in het voorjaar te koop te zetten. Als we het binnen een jaar verkopen zijn we snel......

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:52

Een jaar Billy? En jij blijft er zolang het niet verkocht is wonen?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 12:53

moguh....

uggs is toch een afkorting van ugly??? ;)
Noor: in je knappe schoenen geworsteld ;)
mootje: jij bent dus druk druk druk
Rowo: in elk geval ging de eerste wel goed!
billy1: ons huis staat nu ook een jaar te koop, weinig (concrete) belangstelling voor gehad, maar wij hoeven dus niet persé weg, was meer dat pap zich verveelde en weer een nieuw projectje wilde, trouwens vanmorgen was ik nog ergens paard kijken (ster merrie van florencio) en toen stond diegene er nog daar met zijn rontgen-busje waarover we gePB't hebben :P, hoezo toeval!!
Hilde was erg moe las ik...

ik heb vanmorgen eerst bij dienke thuis geholpen met wat groepen jonge paarden omwisselen/scheiden/veranderen, daarna koffie gedronken (eerst met d'r papa :P ) daarna bij team nijhof koffie gedronken, en even de afveulen data gevraagd: 28 maart, 17 april en 3 mei, en daarna dus dat paard gekeken., vanmiddag nog 2 rijden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:00

Ik wil ook niet weg Weule! Maar ja heb geen andere keus. Jij weer lekker druk gewwest dus en idd toeval!!
Mootje ik hoop het wel maar dat moet ik nog overleggen.......

Ik wil vanmiddag nog ff winkelen (gedachten verzetten ;)) maar zal dan eerst een levende auto moeten regelen en dan vanavond naar de club.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:01

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:02

echt vervelend billy, ga je nog bellen met waar we het over hadden???

hij voorspelt nog wel een pittige winter... ik ben her en der strooizout aan het ritselen, zowel voor thuis, als voor de club... want ik denk dat het over paar weken helemaal op is.... (dan heb ik iets een voorraad...)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 13:18

Fijn dat je weer lekker bijgeslapen hebt Hilde!
Kun je niet weer terug naar je projectleider Mootje? Dit is onmogelijk zo te horen :n

Ik heb 15 fout van mijn tentamen van 40 vragen met bij iedere vraag 4 alternatieven.
Hoe reken je dan ook al weer uit waar de grens onvoldoende/voldoende ligt :o?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:22

ligt eraan wat jullie standaard is snoekiek. Bij ons is het dacht ik dan ongeveer 5,5, want het is niet helemaal dat je bij 20 punten een 5 hebt..., zal erom spannen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:26

normaal zou ik zeggen 10 goed is een 1 (gokkans eruit), overige 30 vragen voor 9 punten = 0.3 punt per vraag. Dus 25 goed = 10 + 15 = 1 + 15 * 0.3 = 5.5 Maar of jouw docent dat ook zo doet?

Lekkere uren Mootje :D
Hier speelt onze auto op, hopelijk is er alleen wat ijs ergens op een verkeerde plek terecht gekomen.
Billy, lastig hoor. Een jaar blijven wonen is ook niet echt ideaal te noemen, weet ik uit ervaring.
Hilde, Lotje was idd vroeg :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 13:27

Ik zat ook al te rekenen, maar ik kwam er niet echt uit.
Volgens mij heb je rond de 12/13 fout meestal een 6, dus dan heb ik misschien net een 5,5?
Ga mijn oude werkboek uit eerste jaar even opzoeken, volgens mij staat daar ook iets over de normen in.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:31

Goedemiddag.
Mootje: Jeetje, elke dag 5 uur overwerken in combinatie met een paard lijkt me bijna onmogelijk.
Snoekiej: Ik heb geen idee waar de grens is, hopelijk voor jou is het een voldoende.
Billy: Hopelijk kan je nog een tijdje in het huis blijven wonen,
Weule: Druk dagje zo te lezen.

Nou, springles gaat niet door -O- !
Er is vannacht meer sneeuw bijgevallen en zowel moeder als ik durven met al dat ijs niet met de trailer weg, ik hou liever mijn paard heel, maar wel erg jammer, ik had niet alleen mezelf maar ook mijn een leuke afleiding naast rijden in ons kleine binnenbakje gegund.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 21-12-10 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:32

Het zal op het randje zijn, Snoek :j . Hopelijk wel aan de goede kant van het randje ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:38

@ noor onze moekes zijn bijna tegelijk uitgerekend. Die van mij is 5-4-2011.
@ TG roti is wel leker. Is gewoon van Knorr wereldgerechten
@ snoekiej hier zijn ook niet veel schuivers meer actief.
@ Billy binnen een jaar verkopen zou mooi zijn. Huis van mijn ouders staat al sinds mei 2007 te koop

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:54

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:01

Goedemiddag al weer.
Vanochtend stage gelopen, was wel weer leuk, al die kinderen waren wel super druk.
Heb bijgelezen maar niet alles onthouden, slaap nog half :z

Ik ben blij als ik inderdaad die saaie B uit ben. IK rijd nu ook al best lang in de B dat meneer weet wat er komen gaat en dus te vroeg dingen gaat doen. En te veel meedenken waardoor fouten ontstaan. En meer doorzitten is ook fijn, dan zit ik stiller met me hand en loopt hij dus makkelijker. Thuis oefen ik voor de lol wel eens een M1 proef :P

TG: Die heeft wel al aardig een buikje zeg!

Hier gelukkig geen sneeuw meer bijgevallen.

Gister avond de les was niet wat ik verwacht had. Lekker los gestapt met dekentje, na 10 min af gedaan en lekker gaan draven. Op de rechterhand, hij liep fijn en zocht meteen me hand wat op. Toen moesten we van hand veranderen. Ik merkte niet heel erg iets maar af en toen deed hij een rare stap, soort van struikel. Toen vroeg de instructrice of hij wel goed liep, ik zo van na, hij loopt niet heel verkeerd maar af en toe zet ie een rare stap. Ja dat dacht ik ook al te zien, het linkervoorbeen. Ga maar even goed loswerken, veel draven en voltes rijden. Misschien is zijn spier wel wat vast door de kou en gaat weer beter. Rechtsom ging alles goed en niks aan de hand, ook galop zonder een mis stap. Maar linksom bleef hij af en toe een rare tap zetten. Dus ook maar besloten dat me vader daarna niet meer op ging. Normaal rijd ik eerst 45 min, en daarna me vader/moeder nog 45 min. Wat overigens totaal niet te zwaar voor hem is, meneer heeft top conditie. Al die tijd dat ik er op rijd, heeft hij nooit 1 stap kreupel gelopen, dus schrok wel even. Vanavond heeft me broertje les en hopelijk is het minder of weg.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 14:14

Leuk topic :D
[LZP] Collega pesten

Jammer dat je springles niet doorgaat Evie, maar wel begrijpelijk met dit weer
Ik hoop ook aan de goede kant van het randje Noor := Maar anders kan ik in januari weer herkansen :) Hoe is het op werk? Lekker rustig zo zonder de stagaire?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:15

@ Sanuari: zou daar inderdaad mee oppassen, zo begon Nudine ook en die staat al 5 jaar af en aan met een peesblessure... (wil je niet bang maken, wel alert).
@ Caro: Ja, dat scheelt inderdaad niet veel. Nudine is 29-3 uitgerekend (uitgaande van 11 maanden dan)!

Edit: Snoek, het is een verademing!!! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-10 14:16

Fijn zeg :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:20

Inderdaad een leuk topic! :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:32

Ik hoop niet dat wat erg is. Maar ik zie vanavond wel weer hoe hij loopt. En woensdag rijd ik zelf ook weer.

Dat topic is wel geniaal. :P Voor mij dus vervelend rot scholieren, die irritant zijn. }>

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:43

Mootje schreef:
Ik kan er nog niet eens aan beginnen, want de tekeningen kloppen niet eens... Ik heb het gisteren dus al weer teruggegeven naar de PM omdat ik er niets mee kan en het niet mijn taak is om dit te checken :+ Probleem is dat alles al klaar was, maar de klant heeft ineens andere randvoorwaarden gesteld, waardoor alles overnieuw moet. Het project begint 1 april en dan moet hier intern alles klaar zijn, de klant en de verzekeringssmaatschappij moeten het goedkeuren en alles moet dan gefabriceerd zijn _O-

Ja sorry, maar wat een waardeloze projectleider is dat dan. Je moet andermans problemen neit de jouwe laten worden. Van tevoren zijn er requirements afgesproken. En als de klant die opeens wil veranderen dan is het zijn taak om daar fatsoenlijk over te overleggen. Het kan nooit zo zijn dat dan alles in dezelfde tijd maar even aangepast wordt. Onreeele deadline.
Dus... ga naar je baas en ga hierover een gesprek aan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:57

Scum, daar was ik gisteren al naar toe geweest en de PM is net op zijn vingers getikt door zijn leidinggevende. Nu zijn zijn leidinggevende en ik '2 handen op 1 buik', dus weet inmiddels precies wat in mijn scope ligt en dat is niet als een malle overwerken. Zijn fout, zijn verantwoordelijkheid.... Ik ben benieuwd wat de klant er van gaat zeggen, want dat is namelijk geen makkelijke :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 15:00

Is dat je leidinggevende die gister ziek was?