Ik ben heel benieuwd hoe ik Markelo vind, ga er voor het eerst heen. Hoor hele wisselende verhalen. We zullen wel zien! Het scheelt wel dat het relatief dichtbij is, dus mocht het niets zijn of niet gaan ben je ook zo weer thuis.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
texelse schreef:Westerbork doet alleen B-paarden en B en L-pony's, dus dan zit je nog met M en Z. En ik weet niet of het handig is om tijdens een 1e sgw meteen het kampioenschap op je te nemen als organisatie.
Correctie: Het is Oenkerk die dit jaar voor het eerst een sgw organiseert. Excuus!!!
mistid schreef:Ook al is het vroeg in het seizoen, het lijkt me toch het verstandigst om het kampioenschap van het Noorden bij Westerbork neer te leggen. Evt alleen Drenthe als Gr&Fr het er niet mee eens zijn, maar een 2e jaar zonder kampioenschap is wel erg jammer.
caro29 schreef:mistid schreef:Ook al is het vroeg in het seizoen, het lijkt me toch het verstandigst om het kampioenschap van het Noorden bij Westerbork neer te leggen. Evt alleen Drenthe als Gr&Fr het er niet mee eens zijn, maar een 2e jaar zonder kampioenschap is wel erg jammer.
Persoonlijk denk ik dat GR en FR er meer achter staan dan DR
mistid schreef:caro29 schreef:Persoonlijk denk ik dat GR en FR er meer achter staan dan DR
Tsja ik weet verder niet wat er allemaal speelt maar vorig jaar werd kring noord ineens fanatiek met ideeen. Helaas onze kring kennende is daar niets van terecht gekomen.