Morning!!
@Heleen:
Dat is schrikken zeg.. kan me voorstellen dat je je rot voelt..
Olivier heeft verder niks?
@Vief:
Wát een mooi jasje. Staat alles al op de foto?
@Corien: Mooi dat je lekker hebt gereden!! Flink je buikspieren getraind dus
..
@Mootje: Succes!!
Pfff... gister
... Ik had gewoon spierpijn van het worstelen met Wolin
.. Wolin is nooit echt makkelijk geweest met ontwormen/spuiten in de mond, maar dat gaat wel beter en hoef nu niet eens meer een halster om te doen, gewoon duim in mondhoek, spuit er in en klaar.. Maar gister wilde ik die Metacam spuiten en het was bijna alsof ze wilde zeggen "Ik ben een maand geleden nog ontwormd, neeeee niet weer!!" Op een gegeven moment met hoofd in de hoek gezet en heel rustig met de spuit over de neus geaaid en dit 10 minuten volgehouden, toen kon de spuit er zo in.. Toen waren we drie kwartier verder
..
Wolin had een dik uur in de natte paddock gestaan voor haar voeten, dus ik dacht; kan geen kwaad om haar voet ook even te weken in de biotex... Dus ik een Tub Trug met een biotexbadje gevuld, kruiwagen met kuil voor haar neus geparkeerd en geprobeerd om haar voet in die Tub Trug te krijgen
.. Iedere keer als 'm neerzette trok ze 'm gauw op, dus de poetsplaats was inmiddels gedweild.. Op naar de wasplaats. Wo vast gezet, voetbadje mee.. Voet in het badje. Nou, niet dus
..Nog een poging; Voet in het badje.. Er werd gevoerd en ze hoorde een schep biks in de bak en ze geeft die Tub Trug een zwiepert!!...... Heel dat biotexbadje over mijn hoofd heen
.. Ik helemaal onder het sop, haar nat, mascara op kin
.. Mijn moeder en een stalgenoot kwamen net de wasplaats op gelopen, dus het was natuurlijk een erg grappig gezicht en we lagen dan natuurlijk ook in een deuk
... Alles was geweekt, maar niet het voetje van Wolin
. Wo stond me aan te kijken met haar oren naar voren... snuffelen aan dat sop..
"Rare baas ..met al dat wit op haar hoofd"..
Vandaag nog maar een poging wagen
.
Gisteravond nog even lekker uit eten geweest en naar de bios met een vriendin.. Inception voor de 2e keer gekeken, bijzonder goeie film met heel veel details waarbij het alleen maar goed uitkomt dat je 'm nog een keer bekijkt.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 29-08-10 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt