Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Merel_Claire schreef:Voor de kenners onder ons. Zijn Lisse, Princenhage, Barchem of Bathmen fijne crossen om eventueel de overstap naar de L te maken (ook ivm hoogte springparcours)?
Ik weet dat Princenhage vorig jaar in de B best een uitdagende cross was.
) het Crossparcours in Wieringerwerf redelijk pittig/makkelijk vonden, vooral in verhouding met Lisse
,
picknicktafel moesten springen, en of die bloembak nog verlaagd werd enz.)
(Deed dan wel de oefencross maargoed, bijv die picknickbank had ik dan nog wel gedaan en verder ook gekeken naar B hindernissen maar vond ik ook niet zo schrikwekkend oid.)
Simmie schreef:Merel_Claire schreef:Voor de kenners onder ons. Zijn Lisse, Princenhage, Barchem of Bathmen fijne crossen om eventueel de overstap naar de L te maken (ook ivm hoogte springparcours)?
Ik weet dat Princenhage vorig jaar in de B best een uitdagende cross was.
Lisse is heel goed te doen evenals Barchem. Princenhage of Barchem zou ik niet zo gauw als overstap-wedstrijd kiezen.

Scheelt heel wat in je kijk op de hindernis!
) 

Simmie schreef:WW is makkelijk, maar Lisse is nog makkelijker.
Dat jij WW pittig vind is niet erg hoor! Ik weet nog wel dat ik mijn eerste B cross reed, "nooit en te nimmer dat ik L ga starten, wat een hindernissen"![]()
Groei je vanzelf in.
. Nee hoor, maar van sommige hindernissen was ik ook erg onder de indruk.
floor01 schreef:WW vond ik ook niet pittig in de B. Zoals ik al eerder zei had het L parcours daar ook nog wel voor een flink B parcours door gekund. Het scheelt misschien wel dat ik 2 jaar terug met de schimmel niet de meest makkelijke cross als debuut had, nl Castenray.