Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:Bianca, officieel mag dat niet. Soms wordt het toegestaan maar het is niet de bedoeling.
Ik zag nog een paar goede ritten
, moet ik gelijk na het springen aan wie vragen .......?????bianca1980 schreef:Lielle schreef:Bianca, officieel mag dat niet. Soms wordt het toegestaan maar het is niet de bedoeling.
Ik zag nog een paar goede ritten
ga ik het ook vragen voor de volgende keer...., moet ik gelijk na het springen aan wie vragen .......?????
viel me trouwens wel op dat ik tijdens inspringen mensen zag zonder nummer ?? dat begreep ik ook al niet...??

Springen was ik foutloos dus stond nog steeds 1e. Toen de cross. Een weigering op 1 omdat ik zelf nog niet wakker was denk ik. Was niet nodig geweest, jammer. Toen kwam ik bij de twee witte hekken achter elkaar. De eerste sprong ze, en daar was ik zo blij mee, dat ik vergat te sturen naar de tweede toe, met als gevolg een langsloper, opnieuw aangereden en ze sprong hem zonder problemen. Was ook niet echt nodig geweest. Bij die 2 weigeringen is het gebleven, dus al met al ben ik best tevreden, ik weet nu dat ik (en m'n paard) het wel kan, we gaan in ieder geval vooruit en dat is het belangrijkste. Volgende keer gewoon foutloos rondkomen. (volgende week in Lisse).
. Hij bleef met 4 benen aan de grond (in WW 4 benen van de grond
). En we stonden 5e na de dressuur met 190 punten. Eigenlijk kon mijn dag al niet stuk, omdat hij voor het eerst zins tijden gewoon zich gedroeg met de dressuur. Springen ging wel goed, helaas 1 balkje. Cross ging helemaal super fijn
! Foutloos, alleen na het laatste witte hekje (dat je het laatste bosje inkomt), kwam ik erachter dat ik een beetje veel tijd over had, helaas kon ik daar geen voltes meer galloperen, en om hem nou uit zijn ritme te halen leek me ook geen goed idee, dus ben rustig doorgegallopeerd (echt rustig
). Maar alsnog kwam ik binnen in 5.23 en de optimale tijd was 5.52 (dus ik mogt niet voor 5.32 binnenkomen) Dus ik had 3.6 strp voor de tijd. En ik heb niet eens het idee dat ik nou zo hard ging
Ik heb hem iig niet aangespoord om harder te gaan. Zal wel komen door zijn mega galopsprongen
. Maar alsnog super tevreden, zat net buiten de prijzen.
, had een heerlijk gevoel bij de dag, de cross en de gezelligheid!!! Iedereen bedankt!!! 

Ruudjw. Ik ken het gevoel, heb ook 1 * na een val besloten niet te starten in de cross. Wel heel eerlijk!
vera_pino schreef:moet wel zeggen dat die DA maar een aanfluiting was, moest je draven ja nee nog maar een keertje ja ik zie niks nog maar een keer toch nog een keer op en neer jij kijken ? ik weet t niet ff iemand erbij halen want wij mogen niet beslissen! mijn schroeven met wideapunten zijn nu wideavlakjes geworden en ik was niet de enige die nu kleinere schroeven heeft dan aan t begin![]()
charlotte jij was 6e geloof ik....

xxitsmexx schreef:mij? liep je daar gewoon zonder paard? vlak bij de finish van de cross?
dat was ik haha!