Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*goed herkenbaar dus*
???
fUrytjj_04 schreef:Poehee.. Hindernis 12 met dat mais, hoe moet je die in hemelsnaam springen???
IEWWW, die vind ik eng

magicrover schreef:Hindernis 10 (groen), staat er nou een steiltje op de brug of wat is dat? Deze foto wordt bij mij niet goed weergegeven. Het gaat om dat witte horizontale balkje in het midden van de brug. Of is het het einde en dan een afsprong of zo? Heb de foto al geprint en vergroot, maar blijft onduidelijk.

magicrover schreef:@ Blesje_Love: waarom zou het terrein er slecht uit zien?
Vergeet niet dat het vandaag droog is geweest met een weinig wind, dit kan er best voor zorgen dat het terrein er goed uit ziet. Als het weer zo blijft, hebben we zeker niets te klagen
Ik heb er zin in, mijn vriendin start ook, we gaan zeker even het parcour lopen. Is al bekend bij welke hindernissen er fotograven zitten? Haar en de make-up moeten natuurlijk wel perfect onder de cap uit komen, hihi!!!
magicrover schreef:Hindernis 10 (groen), staat er nou een steiltje op de brug of wat is dat? Deze foto wordt bij mij niet goed weergegeven. Het gaat om dat witte horizontale balkje in het midden van de brug. Of is het het einde en dan een afsprong of zo? Heb de foto al geprint en vergroot, maar blijft onduidelijk.
fUrytjj_04 schreef:Poehee.. Hindernis 12 met dat mais, hoe moet je die in hemelsnaam springen???
IEWWW, die vind ik eng
misschien kan ik iemand anders blijmaken met me plek...
marielle123 schreef:ik ga me afmelden m'n paard heeft een dikke poot..misschien kan ik iemand anders blijmaken met me plek...

niet te hard rijden dan haal je mij en mijn vriendin misschien in :d aadburg schreef:magicrover schreef:Hindernis 10 (groen), staat er nou een steiltje op de brug of wat is dat? Deze foto wordt bij mij niet goed weergegeven. Het gaat om dat witte horizontale balkje in het midden van de brug. Of is het het einde en dan een afsprong of zo? Heb de foto al geprint en vergroot, maar blijft onduidelijk.
De brug is inderdaad een afsprongfUrytjj_04 schreef:Poehee.. Hindernis 12 met dat mais, hoe moet je die in hemelsnaam springen???
IEWWW, die vind ik eng
Je hebt eerst links 12A dan rechts 12 B en daarachter 12C, je mag tussen a en B en tussen B en C een volte rijden. Doe je een poging om aan te rijden en je maakt tocht een volte dan is dat 1 weigering, als je niet te snel inkomt is dit goed zonder voltes te doen