Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Heb ze inmiddels gesproken.
De fjord voor Hester weigerde vanaf hindernis 1 en bleef daar hangen, dus Hester moest maar starten.
Vanaf toen zat die fjord aan haar vastgeplakt en heeft Nick de hele rit traag gereden en vervelend gedaan. Nick doet serieus aan doscriminatie, ze kan fjorden niet uitstaan. Zusje had niet lekker gereden en zelfs een serieuze weigering...
Gelukkig mocht ze een tweede ronde, toen was Nick heerlijk voorwaards en heeft ze ook de hogere hindernissen kunnen springen...
Verdere details komen denk ik van zusje zelf wel...
Dat was ik,
en dromen over Lunteren 26 juli....Hopelijk is Nickeltje er dan weer bij voor de support! 
Sterkte! ook voor je paard!
Maar fijn dat je wel heb aan kunnen haken! 
SGWuppie schreef:Jeetje wat balen BV! Ik hoop dat Remember er niks aan overhoudt! Ik heb die sprong niet genomen, die van mij wil nog weleens raar doen als ie een beetje bang is en ik vond die paaltjes niet echt fijn..
aan je paardje!
BuenaVista schreef:Dierenarts is net geweest. Hij heeft Remember een spuitje gegeven voor de zwelling. Verder heeft ie gewoon een behoorlijke klapper gemaakt, waardoor het allemaal stijf is! Hij loopt nou lekker in de weide en krijgt zo'n 2 weekjes rust.