voor de minder gelukkigen onder ons. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor de minder gelukkigen onder ons. 

Beide is natuurlijk nog fijner!! Nickeltje schreef:Jody, jammer van je val. Verder klinkt het als een mooie rit!!

Toch viel die 181 wel een beetje tegen....
Keuring voor de cross had ie een hartslag van 60 en de DA vond hem lekker los lopen.
Alleen bij het zandgat ging ik gewoon nog veel te hard, waardoor T stopte op de afsprong. Was ook nooit goed gegaan als hij wel was gegaan hoor. Dus even een voltetje en toen nam hij echt een mega sprong eraf en ik er dus half naast hing en in de bosjes stopte. Kon wel terug krabbelen, maar onwijze kramp in mn kuit van het klemmen. Mn kuit is nu echt helemaal hard. Dus even stil gestaan en toen zonder problemen de cross afgemaakt.

voor jou en Nanea, fijn dat ze vandaag alweer een stuk beter leek te lopen
Balen van je 2 stops, maar keurig dat ze het daarna wel gewoon meteen deed! En super van je dressuurpunten, ze worden steeds hoger!!
Op naar het M! Jammer van de dressuur, maar volgende keer beter 
Wat onwijs kl*te zeg!! Inderdaad maar veel parcoursen op andere terreinen gaan springen..
Jammer van de stops, maar fijn dat je toch wel een goed gevoel erover hebt! (da's natuurlijk nog altijd het allerbelangrijkst)
Komende weken maar even goed op controle oefenen met springen dus..
Niemand van de hindernisrechters of omstanders heeft Loempia daar aangejaagd
Hindernisrechters zaten gewoon op stoel en waren stil en ik stond gewoon met m'n moeder in het bos te kijken.. Dat jij vervolgens bijna over mij en m'n moeder heenreed was omdat Loempia ineens vol richting linkerkant bos invloog
Maar goed, kan gebeuren, dat maakt verder niet uit. Vond het verder ook niet heel netjes dat je gewoon doorreed nadat hindernisjury/rechter had gezegd dat je 3 weigeringen had en moest stoppen.
Dacht je nog gezien te hebben, maar wist niet zeker of jij het was. 
Vond hindernis 2 ook wel aardig
Jammer van hindernis 14, maar volgende keer beter.
)
Jammer van je val, maar beter net voor het water dan erin
Waren overigens heel veel mensen met tijdfouten bij het springen.
Wel heel knap dat je zo slim hebt gehandeld en hebt besloten dat het verstandiger was de cross niet te starten!
Super hoor, op naar de volgende cross! En fijn dat groom manic meteen insprong toen Tal weer rare ideeën kreeg bij het starthok 
Beetje jammer dat de dressuurpunten tegenvielen, maar het blijft (helaas) jurysport..
Super!
* 
Nickeltje schreef:Teegee, wat goed dat je je zo vermaakt hebt!!
Jammer van het zandgat, maar zo te horen wel veilig dat hij geweigerd heeft...

Was echt niet fijn rijden
Bij 6 week ze helemaal uit naar de zijkant naar de draad, maar heb haar maar half uit draf doorgedrukt, het parcours stond toch laag 
) hindernis 6, het water, ging ook goed, Velvet liep er keurig in, helemaal blij met m'n paard
Ik ging dan ook met "BRAAAAAAAAAAFFFF" door het water heen, in stap, zorgde voor het nodige gelach onder het publiek
Daarna durfde ze wel verder te draven/galopperen, hindernis 7 keek ze wel even raar naar de breekboom, maar sprong braaf door, 8 was ook geen probleem en 9ab bij het water deed ze weer keurig! Hindernis 10 en 11 gingen ook goed, toen naar 12, het zandgat. Had Velvet al redelijk teruggenomen vanwege de toch wel redelijke afsprong, maar Velvet schrok toch nog wel even van de afsprong, dus maar eventjes laten kijken, beloond, opnieuw aangereden en toen ging het goed, ook geen noodsprong oid
, opsprong ging ook goed, 13 ging goed, bij 14, de drinkbak, zag ze het water al een paar galopsprongen van tevoren, maar ze sprong toch braaf
(weliswaar met haar benen bijna in haar oren, maar ach
), hooiruif beetje twijfel maar ze sprong braaf door op mijn beenhulp. Toen de stormbaan op, die ging heel fijn, kreeg nog complimenten toegeroepen van hindernisjury + publiek, was wel leuk. En toen nog 17 en die ging ook foutloos. Uiteindelijk veel te sloom maar met een super fijn gevoel gefinisht!

Simmie schreef:Klinkt heel goed Talida!
Wel veel gemengde verhalen. MB is wel een bottle neck dit jaar zeg!
Iemand nog wat van Bianca gehoord met Jade vandaag? Na haar domper van gister kon ze wel een opsteker gebruiken.