Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:Ja, ik las al zoiets. Verder is iedereen in de verslagen toch wel positief over de cross.
En die greppels, zijn dat hindernissen of verplicht doorgangen in de B/L?
ladyzwien schreef:Nickeltje: rijd je ook wel eens in Wieringerwerf? Volgens mij niet maar dat is wel een goeie cross om voor het eerst M te starten en anders Gorssel idd. Maar gorssel is wel lang.
Snoekiej schreef:Ik wil toch dit jaar nog de overstap naar de L gaan maken.
Weet iemand een leuke cross om mee te beginnen (en niet meer dan 2 uur van Leiden)?
Nickeltje schreef:ladyzwien schreef:Nickeltje: rijd je ook wel eens in Wieringerwerf? Volgens mij niet maar dat is wel een goeie cross om voor het eerst M te starten en anders Gorssel idd. Maar gorssel is wel lang.
Ben ik nog nooit geweest. Maar dat is wel een goede optie voor M debuut denk je?
Ik ga het nu opschrijven en allemaal na MB eens op een rijtje zetten.
Gorssel dit jaar niet vanwege andere prioriteiten...
Snoekiej schreef:Volgens mij heeft iedereen alweer over mijn vraag heen gelezen
Ik neem aan dat je met je vraag bedoelt dat je dit wedstrijdseizoen "over" wilt. Ik zou zeggen: het maakt eigenlijk nauwelijks uit. Alle wedstrijden die dit jaar nog komen lenen zich voor een overstap. En iedereen heeft zijn eigen favorieten. Voor pony's is de L niet veel moeilijker dan de B en op trainingen springen jullie ook hindernissen die niet in de parcoursen voor L-pony's staan. Dus ... Groeten Paul
Wieringerwerf is bovenin Nederland daar bij Den Helder klopt dat?

)