[SGW] SGW Westerbork - Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: SGW Westerbork - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:15

Nee, daar startte mijn nichtje mee, heb daar na de cross wel een poosje mee rondgelopen bij keuring.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:17

ik heb je proef wel gezien Hilde, zag er echt goed uit!en op de tussenstand dressuur dacht ik al dat is een bokker, herkende de naam van je paard!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:31

tijgertje: Ik heb jou wel gezien, bem met missixty met haar paard bij de DA geweest. Jullie begonnen er nog over dat die een tikje onregelmatig liep in de bocht. Ik zag er echt helemaal niks aan maar goed, is vaker zo.

Verder heb ik ook niet veel dekjes met logo;s gezien. Maar de meesten ken ik al wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:18

TeeGee en ik hadden sowieso een SGWay of life logo op ons dekje. Kan haast niet missen.

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:19

Dan heb ik jou ook gezien Tijgertje Haha!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:27

Het leuke is: Ik heb jullie allemaal gezien, maar ik weet gewoon niet wie wie is! (Is het nog te volgen? Haha! ). En dan moet ik jullie ook nog linken met Bokt (*Spit alle al profielen door*) Slim Haha! Bloos

Ik was bij de dierenarts de schrijfster (liep met pen en papier rond/ was in een blauwe spijkerbroek en een bruine HH jas). Jullie moeten mij allemaal gezien hebben. Knipoog

Ladyzwien: Ik heb verschillende paarden onregelmatig zien lopen, maar weet eigenlijk alleen nog het meisje dat (als enigste) vóór de cross eruit werd gepikt (paard liep op 3 benen). Zij mocht niet crossen en was erg teleurgesteld. Verder weet ik het zo niet...*duikt nog eens in het profiel van ladyzwien*

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:28

@Tijgertje: Ik heb inderdaad geen logo op mijn dekje, maar waarschijnlijk weet je nog wel wie ik ben Tong uitsteken Mijn paard heeft een hartafwijking en ik was de laatste starter van de dag Haha!

@Rowo: Ik was inderdaad erg blij en trots op Jipje toen ik over de finish kwam. Ik zag tegen sommige hindernissen wel erg op, maar hij pakte super aan en ik was dus inderdaad wel errug blij Tong uitsteken

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:30

JA!! Jipje_niekje: De Co-assistenten wilden allebei nog eens naar jouw paard luisteren, omdat hij zo 'apart' klonk. Jouw paard is toch 'allergisch' voor mannen?

edit: Jij was 185! Klopt!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:31

@Tijgertje: Nee hij is niet allergisch voor mannen is juist een allemans vriend Knipoog ! Maar ze wilden wel allemaal naar hem luisteren Haha!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:33

Ohh ok. Jouw paard stond naast de wagen (bij de muur), daar hebben de co-assistenten ook jouw paard beluisterd. Dat klopt wel hé?

Paarden die niet door de mannelijke dierenarts wilden worden geholpen, zetten we namelijk daar neer. Aan de kant is het net iets rustiger, vandaar. Maar dan stond jouw paard daar toevallig ook. Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:45

Ik had hem inderdaad daar neergezet om er weer op te stappen. Maar hij is 1.80m en ik 1.63m dus heb altijd een opstapje nodig Tong uitsteken En ik vond dat karretje wel makkelijk. Vandaar dat ik hem daar had neer gezet Haha!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:57

jipje_niekje schreef:
Ik had hem inderdaad daar neergezet om er weer op te stappen. Maar hij is 1.80m en ik 1.63m dus heb altijd een opstapje nodig Tong uitsteken En ik vond dat karretje wel makkelijk. Vandaar dat ik hem daar had neer gezet Haha!

Ja, ik weet het weer helemaal! Jij had een grote donkere, met hartproblemen (gaatje in hartklem ofzo zei een een DA), die stond bij de kar Ja Yep! Ik weet nu zeker dat ik Jipje_niekje heb gemeet (Yeah, weer een gemeente Bokker erbij!) Haha!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:41

ahhh maar tijgertje dan heb ik met jij gebabbeld over wat je nu precies opschreef.. ik vroeg me af was het inhield de 2 cijfers die je opschreef

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:49

Nog een Bokker gemeet! Haha! Dela: dat klopt! Ik schreef de P(olsslag) + een waarde en de A(damhaling) + een waarde op.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:51

Jaa! en toen stond bokker Casirask erbij haar paard te laten keuren!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:53

Ademhaling werd bij die van mij niet eens na gekeken??

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:58

Ademhaling werd van alle paarden gecheckt. Anders zou je niet verder mogen/ niet voor een prijs in aanmerking komen. Wat wel kan zijn is dat de dierenarts de pols opnam en een andere de ademhaling. Soms stonden we met drie man bij een paard. Terwijl je alleen een DA met stetoschoop zag staan (de rest stond erachter/ aan de andere kant).

Er was trouwens een combi die zich voor de cross niet gemeld had, en dan is het over en uit. Knipoog

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:00

Die DA (man) nam de hartslag op, die was 32. Tilde de deken 2 sec op en toen moest ik een stukje draven.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:08

ohh, dat kan, dan heb ik 20 opgeschreven! Haha! Die dierenarts was supersnel zag gewoon of het goed/ fout was. Bij een lage pols (in jou geval) en een rustige hartslag was het wel goed.

edit: Heb jen ook foto's? Ben beniewd wie je nu bent/ als ik het zie weet ik het vast wel weer.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:10

ik moest toen ik terug kwam 2x draven. meisje kon niet meer zien of hij zuiver liep.
Da erbij. niks aan de hand. paard liep soepeler dan de ruiter Afgod (dat klopte ook wel, mijn knieen waren niet eens met het heen en weer rennen.)

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:12

caroline78 schreef:
ik moest toen ik terug kwam 2x draven. meisje kon niet meer zien of hij zuiver liep.
Da erbij. niks aan de hand. paard liep soepeler dan de ruiter Afgod (dat klopte ook wel, mijn knieen waren niet eens met het heen en weer rennen.)

Mooi zo. Sommige paarden waren net tegen het randje (na de cross), daar reageerde de da dan heel schappelijk op. Meisje was trouwens een DA in opleiding. Knipoog

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:26

Die van mij was niet op het randje. hij had geen zin meer om actief door te draven. Kreeg gelukkig hulp van een grote hond die bij de muur stond en meneer liep eindelijk door. doordat hij liep te sjokken was het voor haar moeilijk te zien.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:26

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:35

Karen: Ik herken je zo niet van de foto's, maar dat ligt puur aan het feit dat ik 185 combinaties voorbij heb zien komen. Knipoog
Ik vind trouwens je dressuurproef er netjes uitzien. Ja

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 14:28