Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). En dan moet ik jullie ook nog linken met Bokt (*Spit alle al profielen door*)
Mijn paard heeft een hartafwijking en ik was de laatste starter van de dag
! Maar ze wilden wel allemaal naar hem luisteren
En ik vond dat karretje wel makkelijk. Vandaar dat ik hem daar had neer gezet
jipje_niekje schreef:Ik had hem inderdaad daar neergezet om er weer op te stappen. Maar hij is 1.80m en ik 1.63m dus heb altijd een opstapje nodigEn ik vond dat karretje wel makkelijk. Vandaar dat ik hem daar had neer gezet
Yep! Ik weet nu zeker dat ik Jipje_niekje heb gemeet (Yeah, weer een gemeente Bokker erbij!)
Dela: dat klopt! Ik schreef de P(olsslag) + een waarde en de A(damhaling) + een waarde op. 

Die dierenarts was supersnel zag gewoon of het goed/ fout was. Bij een lage pols (in jou geval) en een rustige hartslag was het wel goed.
(dat klopte ook wel, mijn knieen waren niet eens met het heen en weer rennen.) caroline78 schreef:ik moest toen ik terug kwam 2x draven. meisje kon niet meer zien of hij zuiver liep.
Da erbij. niks aan de hand. paard liep soepeler dan de ruiter(dat klopte ook wel, mijn knieen waren niet eens met het heen en weer rennen.)