maar ik heb fijne starttijden. Alhoewel we pas iets voor vijven de cross inmoeten..... dus hopelijk blijft t weer goed anders zal de bodem dan wel weer lekker zwaar zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik heb fijne starttijden. Alhoewel we pas iets voor vijven de cross inmoeten..... dus hopelijk blijft t weer goed anders zal de bodem dan wel weer lekker zwaar zijn
Miriam schreef:En gevonden (startnr 13)
Merel, zo vroeg hoef je nou toch ook weer niet?
, vind het ook raar als andere dat doen. Maar dat is mijn mening GvdT schreef:Miriam schreef:En gevonden (startnr 13)
Merel, zo vroeg hoef je nou toch ook weer niet?
Dat dacht ik dus ook, woon behoorlijk veel verder dan haar en moet maar iets van 20 min. later dressuren.
Persoonlijk heb ik er een enorme hekel aan om bij het secretariaat om een andere tijd te vragen, vind het ook raar als andere dat doen. Maar dat is mijn mening

.

Crisje_Lanc schreef:@ vera_pino, er is een stijlsprong voor het water en daarna een dikke boom, dan landt je op het droge en daarna volgt het water volgens mijn vader. Dus geen afsprong, maar gewoon een dikke boom zeg maar.
Mijn starttijden zijn wel fijn, maarja wij wonen dan ook maar 10 minuten ofzo van het terrein af.
Het hoofdterrein wordt inderdaad aan de andere kant van het bos sfranken. Ze zullen er nog wel gaan sproeien met een tractor als er geen regen meer gaat vallen, deden ze vorig jaar ook.
GvdT schreef:Dat is leuk nieuws Jaq, begreep ik het nou goed en maken jullie er ook een weekend van?
!
zal dan wel lekker moe zijn en dan nog prijs uitreiking wachten en weer naar huis...!!!!!! wil toch altijf even de uitslagen zien tenzij de paardjes weigeringen hebben dan ben ik zo weg.