[SGW] SGW Castenray 3/4 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Re: SGW Castenray 3/4 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:26

yep, ik snapte t ook al niet Clown maar ik heb fijne starttijden. Alhoewel we pas iets voor vijven de cross inmoeten..... dus hopelijk blijft t weer goed anders zal de bodem dan wel weer lekker zwaar zijn Nors opkijken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:37

Miriam schreef:
En gevonden (startnr 13)
Merel, zo vroeg hoef je nou toch ook weer niet?

Dat dacht ik dus ook, woon behoorlijk veel verder dan haar en moet maar iets van 20 min. later dressuren.
Persoonlijk heb ik er een enorme hekel aan om bij het secretariaat om een andere tijd te vragen Bloos , vind het ook raar als andere dat doen. Maar dat is mijn mening

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:50

heb net even gekeken maar ik denk dat er nog wel iets veranderd aan de startlijsten/tijden van de pony's ik heb namelijk ineens een D-pony dus ik wacht nog even af ....

scum: door plassen gaat hij ook wel, het zijn eerder de afsprongen waar hij verstijfd
We zijn zondag naar het Buntven geweest en daar remde hij iets af de eerste keer maar ging er wel in, op het laatst het halve ven doorgegallopeerd en dat ging goed.

Helaas is er niet veel water te oefenen hier in de buurt, in IJselstijn is de waterbak ook altijd afgesloten dus dat is inspringen en stappen

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:55

GvdT schreef:
Miriam schreef:
En gevonden (startnr 13)
Merel, zo vroeg hoef je nou toch ook weer niet?

Dat dacht ik dus ook, woon behoorlijk veel verder dan haar en moet maar iets van 20 min. later dressuren.
Persoonlijk heb ik er een enorme hekel aan om bij het secretariaat om een andere tijd te vragen Bloos , vind het ook raar als andere dat doen. Maar dat is mijn mening

Tsja dat is persoonlijk... En als ze het niet kunnen/willen veranderen, vind ik het niet erg en zal ik verder ook niet klagen. Ik vind het allang leuk om mee te doen. Maar als het wel kan, vind ik dat net wat prettiger. Alles in goed overleg hoeft niet vervelend te zijn.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:25

Behalve als 40 combinaties dat in goed overleg willen doen....
Persoonlijk ga ik met GvdT mee en heb ik er zelf een hekel aan om het te vragen en vind ik het net zo goed irritant als anderen het doen. Het zijn nl altijd dezelfde mensen die dat soort dingen doen en we moeten allemaal wel eens vroeg ons bedje uit voor onze hobby.....

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:42

Heb mijn tijden ook gevonden!!
Tikkie vroeg, maar op zich goed te doen.
Met iets meer dan 2 uur tussen dressuur en springen, ga ik het er denk ik op wagen de cross in die tijd te gaan lopen...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:46

Ja, het secretariaat draait ook op vrijwillegers die er al weken aan kwijt zijn en regelen zuks naar beste kunnen. Misschien zeggen ze dat het geen probleem is, zeg ik ook altijd,maar ik weet uit eigen ervaring dat al dat wisselen knap vervelend is en dat je er behoorlijk van gaat balen.

Imo weet je dat als je crosst, je vroeg je bed uit kan en weer laat thuis bent.

Nickeltje het L moet te doen zijn in een uurtje.

Ik kan ook tussendoor cross lopen, ga wel al zaterdag heen omdat het voor mij 3 uur rijden is en ik "vroeg" moet dressuren.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:47

GvdT, we lopen hem inderdaad altijd in een uurtje. Beetje doorlopen kan het zelfs nog iets sneller...
Toch wordt ik vaak wat zenuwachtig van het er zo tussenin doen... En dan heb ik graag wat reacties van anderen op zak...

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:23

@ vera_pino, er is een stijlsprong voor het water en daarna een dikke boom, dan landt je op het droge en daarna volgt het water volgens mijn vader. Dus geen afsprong, maar gewoon een dikke boom zeg maar.

Mijn starttijden zijn wel fijn, maarja wij wonen dan ook maar 10 minuten ofzo van het terrein af.

Het hoofdterrein wordt inderdaad aan de andere kant van het bos sfranken. Ze zullen er nog wel gaan sproeien met een tractor als er geen regen meer gaat vallen, deden ze vorig jaar ook.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:05

Is er iemand met een stallingsmogelijkheid voor mijn paard van vrijdag op zaterdag? Of weet iemand een (paar) adres(sen)?
Hotelletje voor onszelf is wel te vinden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:49

Weet de organisatie niets? Ik kreeg vorig jaar ook via hun een stal aangeboden.
Dit jaar slapen we wsl in Uden, daar woont de eigenaar van Rabette der volle zus en hij wilde haar wel eens in het echt zien. Ik ben ook wel benieuwd naar zijn merrie en haar veulens, dus 2 vliegen in 1 klap.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:33

Daar had ik nog niet aan gedacht Roos.
Is eventueel ook een idee.

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:40

waar in gld woon je als ik vragen mag simmie?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:56

Brittje doet ook mee in Castenray! Go jij! Go jij!

Dus ik ga maar proberen of ik die dag misschien toch vrij kan zijn, zou wel erg leuk zijn als ik Danique dan eens kan zien crossen met Britt Lachen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 08:30

Wat leuk Jitske! Dat deed ze heel graag dus ze boft maar Knipoog

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:28

zijn er geen foto's van de hindernissen ?

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:53

Ik denk dat de foto's nog komen. Ze zijn volgens mij druk bezig met alles opbouwen.

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:35

Mikel mag rijden!! Hij is reuze blij! Hij rijd zaterdag mee in de B.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 07:42

Dat is leuk nieuws Jaq, begreep ik het nou goed en maken jullie er ook een weekend van?

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:19

Crisje_Lanc schreef:
@ vera_pino, er is een stijlsprong voor het water en daarna een dikke boom, dan landt je op het droge en daarna volgt het water volgens mijn vader. Dus geen afsprong, maar gewoon een dikke boom zeg maar.

Mijn starttijden zijn wel fijn, maarja wij wonen dan ook maar 10 minuten ofzo van het terrein af.

Het hoofdterrein wordt inderdaad aan de andere kant van het bos sfranken. Ze zullen er nog wel gaan sproeien met een tractor als er geen regen meer gaat vallen, deden ze vorig jaar ook.

dank je wel voor het vragen! ik denk dat het zo wel te doen moet zijn voor pino maar we zullen zien...normaal doet hij dikke bomen wel dus.

volgens mij wordt het wel een hele mooie wedstrijd...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:09

Ik zie dat ik nog op de lijst sta. Ik ga maar is mailen dat ik er niet bij ben dit jaar. Verdrietig
Dus weer een plaatsje vrij voor de B Paarden !

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:56

GvdT schreef:
Dat is leuk nieuws Jaq, begreep ik het nou goed en maken jullie er ook een weekend van?

Ja dat klopt dat ronald hoorde dat mikel kon rijden hebben die gelijk besloten zaterdagochtend ook al te gaan en dan blijven wij ook zondag, wel zo gezellig met ze allen, dus ik zie je zaterdag/zondag daar!! Haha!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:05

ik heb ook fijne tijden...kan ruim 3.5 uur doen over 2x cross verkennen...wat een luxe.
en hoef pas om 10.15 te dressuuren...kan bijna uitslapen...sjonge sjonge

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:14

Zo te horen mag ik dus ook uitslapen Haha!!

Amber: ga je niet meer crossen dit jaar?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:20

mmmhhh ...ikkanniet uitslapen, ik moet al vroeg en tis 3 uurtjes rijden, vlot daarna tweede paard en dan kan ik van 11 uur tot 13.oo uur de crossen B en L lopen, daarna komen de paarden achter elkaar maar heb wel netjes de tijd de eerste uit te stappen en de tweede te pakken en los te rijden voor de cross, om dan vervolgens om 17.00 uur uit de cross te komen... Haha! Haha! zal dan wel lekker moe zijn en dan nog prijs uitreiking wachten en weer naar huis...!!!!!! wil toch altijf even de uitslagen zien tenzij de paardjes weigeringen hebben dan ben ik zo weg.