Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:nee, dat wp blijft voor eeuwig geldig.
MelanieB schreef:Nieuwe doelen
-L1 worden dit jaar (moet lukken, nog 2 nodig)
-L Springen
-B+5 sgw minstens (L is ook goed)
-Lekker veel lol blijven hebben!
_Jitske_ schreef:Echte doelen voor 2008 heb ik niet.
Ik wil iig proberen L1 startgerechtigd te zijn, maar dat moet in principe makkelijk kunnen lukken, misschien al wel wat wedstrijdjes L1 starten, ligt er beetje aan wat ik verder allemaal ga doen.
Qua springen wil ik deze winter lekker wat oefenparcoursjes rijden en volgend jaar ook gewoon in de B starten.
En qua crossen wil ik in het voorjaar lekker de crosstrainingen mee gaan rijden en vervolgens wat (oefen)crossen starten.
minnie_muis schreef:Met Wonderland in het springen in april starten. Misschien eerst bb anders b hangt ervan af hoe hij het aanpakt.
Dressuur: Eerst nog L1 rijden en mezelf beter leren doorzittenAls dat beter gaat naar de L2.
Cross: Hangt van het springen af!
SGWuppie schreef:Same here, graag weer aan de start in Chaam of EL en dan nog lekker een jaartje in de L. Pak ik af en toe een M hindernis zodat ik niet aan de punten komMaar ben al blij áls ik uberhaupt weer aan de start sta.
Met Koek ga ik in het voorjaar wat crosstrainingen doen bij de puppy's en na augustus een keer een (oefen)cross. Die wil ik deze winter ook meenemen naar het oefenspringen en een keer een B dressuurproefje.
SGWuppie schreef:Moeten we niet even een topic maken voor 2009?
Ruudjw schreef:Eens een keertje foutloos door de cross heen komen is toch wel het streven voor 2008.
En daarnaast gewoon veel lol met m'n knol
vera_pino schreef:2008 is mijn laatste ponyjaar!
mijn doelen: Pino over zijn waterangst heen helpen.
De verliespunten eruitwerken in het springen en cross.
Verder hoop ik met beide pony's het NK te kunnen rijden.![]()
En natuurlijk hoop ik alles gezond en blij te houden.
En het jaar goed af te sluiten wat dit jaar niet helemaal gelukt is op sgw-gebied.
TeeGee schreef:Een foutloze cross zou erg leuk zijn, maar vooral weer net zo lekker rijden als mn eerste 4 crossen wordt het doel voor 2008![]()
Ambities voor het L kunnen natuurlijk nog komen maar die heb ik nu nog niet. Verder zou Z springen erg leuk zijn en de punten rijden voor het M2.
florence123 schreef:uihm mijn doelen:
met gerald foutloos het nationaal lopen .![]()
met hero zo ver mogelijk geraken in de federatie![]()
met hero foutloos 1.05 jumping rondrijden
kimdepim schreef:Met Loempia wil ik graag L gaan springen & crossen.
En misschien weer wat meer dressuur gaan rijden (wedstrijden). En dan m2 proberen.
En met mijn jonge paardje met de wedstrijden gaan beginnen.
L1 dressuur (omdat ik geen B mag) en B springen en B SGW. Met wpen
madelene schreef:Op sportief gebied : zoveel mogelijk M crossen te rijden...en als dat goed gaat heeeeel misschien na heel veel uitleg en training een Z-cross proberen te starten.
Op zakelijk gebied : een start te maken van het overnemen van het familiebedrijf...en dat te combineren met zoveeeeel mogelijk paardrijden..maar of dat gaat lukken???![]()
Op fysiek gebied : me weer eens na 4 jaar een schop onder de kont te geven en nou eindelijk eens die 5 kilo kwijt zien te raken
Snoekiej schreef:Dit is helaas mijn laatste ponyjaar, dus ik weet niet of we alles dit jaar nog kunnen bereiken
Dressuur -> M1 gaan starten. Dat moet in principe wel gaan lukken, maar ik heb er geen haast bij.
Springen -> Ik ben twee weken geleden voor het eerst L gestart. Ik wil denk ik gewoon L blijven springen dit jaar, mocht het nou heel goed gaan, misschien dat ik dan aan het eind van het jaar nog een M parcoursje meepak.
SGW -> Eerst maar eens de punten voor de L te pakken krijgen. Daarna overleg ik met de instructeur of ik nog overga naar de L dit jaar.
mistid schreef:Mijn doelen zijn:
*Kino negeeflijker krijgen en op dressuurwedstrijd starten
*Naar het M springen met Kino
*Heel de SGW's doorkomen met Kino (ze gaat nogal hard)
*8 winstpuntjes met Yoeri halen zodat ik naar de M2 kan (heel optimistisch, door naarh et Z)
*Yoeri weer op wedstrijd laten springen
*Meno zonder ongelukken beleren.
Ik geloof wel weer genoeg doelen/eisen voor mezelf
Apple schreef:Mijn doelen: winstpunt B springen halen en dan 1 of 2 officiele crossen rijden.