[SGW] Wat wil jij bereiken in 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Wat wil jij bereiken in 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:16

oke, dat is op zich wel logisch maar in tegenspraak met wat er in het reglement staat.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:18

Ja
Maar neem ik mijn dressuurpunt (die ik met andere pony) heb gehaald, dan wel mee ? Of had ik met Fjordy dan opnieuw dressuur moeten doen bij Paarden ? Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:27

nee, dat wp blijft voor eeuwig geldig.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:28

mijn doelstelling is in ieder geval de b te doorlopen met juv en weer te starten met lessen. Daarnaast wil ik mijn e rijbewijs halen. Lachen

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:36

Lielle schreef:
nee, dat wp blijft voor eeuwig geldig.

Schrok al Haha! Gelukkig.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:22

Nieuwe doelen Vork
-L1 worden dit jaar (moet lukken, nog 2 nodig)
-L Springen
-B+5 sgw minstens (L is ook goed)
-Lekker veel lol blijven hebben!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 23:17

Mijn doelen zijn:
*Kino negeeflijker krijgen en op dressuurwedstrijd starten
*Naar het M springen met Kino
*Heel de SGW's doorkomen met Kino (ze gaat nogal hard Vork )
*8 winstpuntjes met Yoeri halen zodat ik naar de M2 kan (heel optimistisch, door naarh et Z Tong uitsteken )
*Yoeri weer op wedstrijd laten springen
*Meno zonder ongelukken beleren.

Ik geloof wel weer genoeg doelen/eisen voor mezelf Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:41

MelanieB schreef:
Nieuwe doelen Vork
-L1 worden dit jaar (moet lukken, nog 2 nodig)
-L Springen
-B+5 sgw minstens (L is ook goed)
-Lekker veel lol blijven hebben!

Oja, en deze erbij:
-Alle crossen wel uitrijden

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:51

mijn doel voor E-L dit jaar is niet vallen Bloos , [size=9]vorig jaar 2 keer van die jonge en 1 keer van pino gevallen [/size]

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:19

Ik dacht er vanmiddag weer eens aan dat we eind vorig jaar een topic hadden gemaakt met "Wat wil jij bereiken in 2008"
En ik was eigenlijk wel beniewd wat ik zelf ook alweer had ingevuld en of dat een beetje "gelukt" was.
En ben ook wel nieuwsgierig of de meeste andere sgwbokkers zo'n beetje hebben bereikt in 2008(al is het jaar natuurlijk nog niet afgelopen Lachen ) wat ze hadden willen bereiken Lachen

_Jitske_ schreef:
Echte doelen voor 2008 heb ik niet.
Ik wil iig proberen L1 startgerechtigd te zijn, maar dat moet in principe makkelijk kunnen lukken, misschien al wel wat wedstrijdjes L1 starten, ligt er beetje aan wat ik verder allemaal ga doen.
Qua springen wil ik deze winter lekker wat oefenparcoursjes rijden en volgend jaar ook gewoon in de B starten.
En qua crossen wil ik in het voorjaar lekker de crosstrainingen mee gaan rijden en vervolgens wat (oefen)crossen starten.

Voor mij zijn mijn "doelen" voor 2008 ruimschoots bereikt, al had ik ook niet al te hogen doelen gesteld Lachen
Dressuur hoef ik nog maar 1 winstpuntje en dan mag ik alweer L2 starten, denk dat dat in principe zelfs nog wel moet lukken in 2008.
Met springen heb ik al ruim de winstpunten voor het L-springen binnen, want dat pakte Velvet ook boven verwachting goed aan.
En dat geldt eigenlijk ook voor het crossen, Velvet pakt het zo fijn aan dat we alweer L mogen starten, maar dat doen we voorlopig nog maar mooi eventjes niet. Knipoog

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:21

minnie_muis schreef:
Met Wonderland in het springen in april starten. Misschien eerst bb anders b hangt ervan af hoe hij het aanpakt.

Dressuur: Eerst nog L1 rijden en mezelf beter leren doorzitten Clown Als dat beter gaat naar de L2.

Cross: Hangt van het springen af!

Die van mij is ook bereikt! Ben inmiddels alweer M1 start gerechtigd en het doorzitten gaat steeds beter.
Springen helaas in het water gevallen en dus cross ook!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:29

Mijn doel is niet bereikt. Ik wilde M-SGW-startgerechtigd zijn en op het NK-SGW rijden in de klasse L, maar dat is helaas niet gelukt.

SGWuppie

Re: Wat wil jij bereiken in 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:30

SGWuppie schreef:
Same here, graag weer aan de start in Chaam of EL en dan nog lekker een jaartje in de L. Pak ik af en toe een M hindernis zodat ik niet aan de punten kom Bloos Maar ben al blij áls ik uberhaupt weer aan de start sta.

Met Koek ga ik in het voorjaar wat crosstrainingen doen bij de puppy's en na augustus een keer een (oefen)cross. Die wil ik deze winter ook meenemen naar het oefenspringen en een keer een B dressuurproefje.

Chaam of EL was met Wuppie, helaas is die nog steeds geblesseerd. Gin had ik toen nog niet.

Koek heeft Neede, Ysselsteijn, Barchem en Diepenheim gelopen, meer dan van tevoren gedacht, maar wel met wisselend resultaat. Hij heeft (nog) niet zo'n groot hart, maar hij is nog zo jong dat ik er alle vertrouwen in heb dat het volgend jaar alweer veel beter gaat.
Oefenspringen heeft hij regelmatig gedaan en hij heeft ook zijn eerste B parcours gelopen. We hebben ook al een aantal wp in de L1 dressuur.

Moeten we niet even een topic maken voor 2009?

Sim

Re: Wat wil jij bereiken in 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:33

SGWuppie schreef:
Moeten we niet even een topic maken voor 2009?

Aan jou de eer!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:35

Ruudjw schreef:
Eens een keertje foutloos door de cross heen komen is toch wel het streven voor 2008.
En daarnaast gewoon veel lol met m'n knol Haha!

Ha, dat is 1 keer gelukt en een paar keer op een haar na.
En de lol is iedere keer gelukt.

Conclusie missie geslaagd Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:41

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:31

vera_pino schreef:
Verdrietig 2008 is mijn laatste ponyjaar!
mijn doelen: Pino over zijn waterangst heen helpen.
De verliespunten eruitwerken in het springen en cross.
Verder hoop ik met beide pony's het NK te kunnen rijden. Knipoog

En natuurlijk hoop ik alles gezond en blij te houden.
En het jaar goed af te sluiten wat dit jaar niet helemaal gelukt is op sgw-gebied.

Nou ik mag eigenlijk wel zeggen dat mijn doelen bereikt zijn!!

Pino zijn waterangst is bijna over en we hebben de laatste crossen heerlijk gereden.
De verliespunten zijn eruit bij het crossen, springen hebben we niet meer gedaan
Het NK heb ik met beide pony's gereden en toen had ik mezelf ten doel gesteld om lekker te kunnen rijden en beetje leuke klassering, heb heerlijk gereden. Beter kon niet en met een heerlijk resultaat 13e in de L-pony's en reservekampioen met pino in de M wat een mooie opsteker na ons dieptepunt en overwegingen om te stoppen.

Ik wilde graag als einddoel van mijn ponytijd pino 3keer Z hebben maar die droom was in duigen gevallen en achtten we niet meer realistisch na ons debakel. Afgelopen weekeind ben ik dan toch Z gestart in mol met een heerlijk resultaat 1 weigering op het water maar zooo goed dus mijn doel is bereikt!! ben nu officieel Z1 dressuur, Z springen en Z-SGW, wie had kunnen denken dat hij op dit niveau zou komen en helemaal na zijn hoefbevangenheid, ben zo trots op hem!

EN natuurlijk zijn ze gezond en blij en hebben we dit SGW-seizoen heel goed afgesloten!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:37

TeeGee schreef:
Een foutloze cross zou erg leuk zijn, maar vooral weer net zo lekker rijden als mn eerste 4 crossen wordt het doel voor 2008 Haha!

Ambities voor het L kunnen natuurlijk nog komen maar die heb ik nu nog niet. Verder zou Z springen erg leuk zijn en de punten rijden voor het M2.

Alle crossen heerlijk gereden en ook nog eens een 8e, 5e en een 4e prijs mogen ontvangen. Met als hoogtepunt natuurlijk het kampioenschap van Overijssel. TG heeft het echt super gedaan. Dus volgend jaar gaan we L crossen.

Hij heeft ook nog eens mooie dingen laten zien in het M1 en de punten voor het M2 zijn dik binnen. Waarschijnlijk eind van het indoorseizoen gaan we M2. M springen ging met ups en downs maar we gaan dit winter gewoon nog een poging wagen!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:50

florence123 schreef:
uihm mijn doelen:

met gerald foutloos het nationaal lopen . Bloos
met hero zo ver mogelijk geraken in de federatie Bloos
met hero foutloos 1.05 jumping rondrijden Pling

oeps dit klopt niet Clown
met gerald veel plezier hebben in de jumping,dressuur & SGW op wedstrijd onze laatste pony-prijzen in de wacht slepen

met hero 1m foutloos rijden & nationaal foutloos crossen in de L

Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:50

kimdepim schreef:
Met Loempia wil ik graag L gaan springen & crossen.
En misschien weer wat meer dressuur gaan rijden (wedstrijden). En dan m2 proberen.

En met mijn jonge paardje met de wedstrijden gaan beginnen.
L1 dressuur (omdat ik geen B mag) en B springen en B SGW. Met wpen

Loempia is deels gelukt. L springen en crossen iig wel. Dressuur op wedstrijden doe ik pas volgend zomer misschien weer. Dus M2 is niet gelukt.

Sofie, ik ben L2 dressuur met haar, heb ook WP in het B springen. B SGW niet gedaan en ga voorlopig ook niet crossen met haar. Ze springt te fijn nog Haha!.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:58

madelene schreef:
Op sportief gebied : zoveel mogelijk M crossen te rijden...en als dat goed gaat heeeeel misschien na heel veel uitleg en training een Z-cross proberen te starten.

Op zakelijk gebied : een start te maken van het overnemen van het familiebedrijf...en dat te combineren met zoveeeeel mogelijk paardrijden..maar of dat gaat lukken??? Verward

Op fysiek gebied : me weer eens na 4 jaar een schop onder de kont te geven en nou eindelijk eens die 5 kilo kwijt zien te raken Whoosh!

eens kijken hoe ver ik ben gekomen...
op sportief gebied..ben in het M gebleven..moet dus volgend jaar het Z in..geen andere keus.
op zakelijk gebied...de start is gemaakt van het overnemen...over 3 weken gaan mijn ouders in mijn huis wonen en ik in hun boven de zaak...
op fysiek gebied...meer dan geslaagd...ben uiteindelijk 10 kilo kwijtgeraakt!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:07

Leuk dat bijna iedereen zijn doel heeft bereikt Haha!

Snoekiej schreef:
Dit is helaas mijn laatste ponyjaar, dus ik weet niet of we alles dit jaar nog kunnen bereiken

Dressuur -> M1 gaan starten. Dat moet in principe wel gaan lukken, maar ik heb er geen haast bij.
Springen -> Ik ben twee weken geleden voor het eerst L gestart. Ik wil denk ik gewoon L blijven springen dit jaar, mocht het nou heel goed gaan, misschien dat ik dan aan het eind van het jaar nog een M parcoursje meepak.
SGW -> Eerst maar eens de punten voor de L te pakken krijgen. Daarna overleg ik met de instructeur of ik nog overga naar de L dit jaar.

Dressuur -> Gelukt Haha! Ik heb nu 4 winspuntjes binnen!
Springen -> Heb ik vrijwel niet meer gedaan. Ben nu L+1, dus een M parcoursje wordt hem niet meer. We starten nog 2 wedstrijden voor ik naar de paarden ga
SGW -> Ik heb dit jaar 2 L-crossen gereden. Helaas ging het niet zo goed, ik sta nu L - 2. Gelukkig neem ik mijn verliespunten niet mee, dus volgend jaar zijn we er weer bij in de B paarden!
Ik ben blij met wat ik dit jaar bereikt heb Lachen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:53

Toch veel goede resultaten hoor! Ja

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:04

mistid schreef:
Mijn doelen zijn:
*Kino negeeflijker krijgen en op dressuurwedstrijd starten
*Naar het M springen met Kino
*Heel de SGW's doorkomen met Kino (ze gaat nogal hard Vork )
*8 winstpuntjes met Yoeri halen zodat ik naar de M2 kan (heel optimistisch, door naarh et Z Tong uitsteken )
*Yoeri weer op wedstrijd laten springen
*Meno zonder ongelukken beleren.

Ik geloof wel weer genoeg doelen/eisen voor mezelf Tong uitsteken

* Kino dressuur is niet gelukt om te starten, nagevelijkheid wel Haha!
* M springen gelukt, zelfs Drents kampioen, en volgend weekend alweer Z Haha!
* De ene SGW wel heel door gekomen, de ander heb ik nog 3 maanden last gehad van mijn enkel (gekneusd door een val, filmpje in profiel)
* Met Yoeri heb ik nog wel 1 wp in de dressuur gehaald, amper meer dressuur gestart. Doen we denk ik ook niet meer.
* Springen is gelukt, weinig gesprongen maar wel L startgerechtigd nu. Had ik bij bovenstaande post niet durven dromen
* Meno beleren is ook goed gelukt Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 23:08

Apple schreef:
Mijn doelen: winstpunt B springen halen en dan 1 of 2 officiele crossen rijden.

Leuk dit terug te lezen Lachen. WP B-springen is inderdaad binnen en ik heb 2 officiele crossen gereden Lachen