. Een stalgenootje en ik waren nog nooit in Barchem geweest, dus zijn we maar eens wezen kijken. We hadden de auto weggezet en zijn even gaan kijken bij de start. We staan koud 10 sec. komt er een man op het paard in het rood naar ons toe gedraaft, en vraagt met een rood aangelopen hoofd in rap tempo zonder tussendoor adem te halen; Wil 1 van jullie mijn gele klok uit die rode vrachtwagen halen? Deur door, rechts in de living, ik moet over 1 minuut starten! Dus ik vlieg de (prachtige grote super de luxe ) rode vrachtwagen in, living opengegooid, klok eruit gegrist en aan hem gegeven. De man was heel blij en op de achter grond hoorden we nog 10 sec! Bedankt zeg hij nog, nog 5, 4 hop daar vloog hij ricting starthok, 3,2,1 zoef weg.
Mijn stalgenootje en ik keken elkaar aan, wie was dat in hemelsnaam
. Verder niet meer over nagedacht en gezellig de cross gelopen. Daarna zijn we nog even naar het springen wezen kijken. Hee kijk die man met dat rode shirt is nu aan het springen met een ander paard. Toen hoorden we de speaker: Dit was voor Gert Boonzaaijer met hupeldepup .....
We moesten heel hard lachen, hebben we in de vrachtwagen van Gert Boonzaaijer zijn klokje staan zoeken
)
!! achyaa. niks meer aan te doen, overnieuw gedaan - kreeg er nog een 7 voor. maar wel -4
. eindige als 3e laatste...
we lagen met zn 2e in het water, het enige waar ik aan dacht was. blijven zitten blijven zitten en niet loslaten!! Mendely stond op, en ze trok zo naar het boompje toe,
! 
Je hebt een mooi foutloos rondje gecrosst. Ik vind het echt knap... vond de cross echt pittig!