Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:Volgens mij ben je legaal gestart hoor. Neem aan dat de organiserende vereniging ook wist dat je zaterdag ook mee deed?

miss_jumpy schreef:Je mag toch ook 5 dagen achter elkaar dressuur starten op de almelose ruiterdagen? Ik zou niet weten waar zou staan dat dit niet mag.
Aan de andere zou het ook niet logisch zijn dat hetzelfde paard zaterdag B start en zondag M want dan heeft ie toch al het parcours gezien. Maar ook daarvan zou ik niet weten of het ook echt verboden is??
SGWuppie schreef:Bij B en M starten, zit er iig nog een andere ruiter op...

rowo schreef:@ nickeltje: super dat je nog bent gegaan zondags. En gefeliciteerd met je prijs!
@ suus: jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Wel balen van je val in het M!
Ik vroeg me vandaag trouwens nog wat af.. Als jullie zoveel balken hebben? Is het paard dan gewoon veel te laks en onvoorzichtig? Of kom je steeds met een verkeerde afstand? Racet ie als een gek? Hebben jullie gewoon bescherming om? Ik vind namelijk 6 of 8 balken niet niks... Vooral als je kijkt dat wij in de B 9 hindernissen en 10 sprongen hadden. In de L zullen dat 11 sprongen zijn geweest. Dan heb je op 3 na bijv. geen balk.
Misschien een onwijs stomme vraag... maar ben er wel benieuwd naar

miss_jumpy schreef:nickel, ik zou trouwens niet de knhs bellen, maak je slapende honden wakker!
(of zeg ik nu iets slechts....)
dat was mijn eigen gedachte ook een beetje... Eerst de reactie van Lielle eens afwachten... Scum schreef:Ik blijf erbij dat je niet op 1 dag naar 2 wedstrijden mag. Dus ik vermoed dat het wel mag.
MJ; slapende honden wakker maken wil niemand. Maar het zou ook l*llig zijn als ze er te laat achter komt (op de dag van de cross ofzo)
SGWuppie schreef:Scum schreef:Ik blijf erbij dat je niet op 1 dag naar 2 wedstrijden mag. Dus ik vermoed dat het wel mag.
MJ; slapende honden wakker maken wil niemand. Maar het zou ook l*llig zijn als ze er te laat achter komt (op de dag van de cross ofzo)
Dus je kunt gewoon op zaterdag de L rubriek winnen en dan op zondag met hetzelfde paard weer? Wel concurrentievervalsing dan! Of op zaterdag de waterbak gaan oefenen en dan de volgende dag winnen? dat moet ik onthouden dan