Ik heb ze binnen, ik wil anders ook wel even op nummer zoeken het zijn er een stuk of 25, alleen van de waterbak, ze zijn gemaakt door een vader van een vriendin van mij ik zal even kijken of ik er wat kan vinden, en als ik nog tijd over heb plaats ik alles op mijnalbum of iets anders
aah, is een beetje van veraf genomen, kan de nummers niet echt goed lezen, maar ze zijn wel van de B paarden en niet zo heel veel, maar volgensmij is hij bij 48 gestopt, sorry, nu druk bezig met oploaden wat niet echt bepaald wilt lukken en ik hoop dat ik er nog een paar kan blijmaken
hmm, ben nu wanhopig bezig met die foto's terwijl ik de foto's niet echt super duidelijk vind, ik heb ze in een mailtje staan, ik kan ze anders wel sturen via de mail ofzo? alleen ik heb een beetje een probleempje, bokt snap ik nog niet echt enzo moet ik dan gewoon op email ofzo klikken? en dan dat naar die gene sturen die ze wil hebben?
jammer die foto's zijn beetje onduidelijk! Maar ik sta er niet op...zijn er maar een paar! ik hoop dat ik nog wel ergens foto's kan vinden van mij...zou wel jammer vinden als ik geen foto's heb van m'n eerste cross!