Heb toch een aantal keer voor de waterbak staan kijken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb toch een aantal keer voor de waterbak staan kijken.
Ze is eigenlijk helemaal niet zo bang voor water (klopt snel af
). Gelukkig maar. Ik weet ook nog wel hoe bang Jack de eerste keren voor het water was..

Lielle schreef:die indruk heb ik niet willen wekken want ik heb er erg lekker (en foutloos) gecrosst. Maar het zijn natuurlijk wel de opvallende hindernissen die het beste blijven hangen, en ik vond wel dat de cross niet altijd even eerlijk gebouwd was.

Paul_H schreef:Lielle schreef:die indruk heb ik niet willen wekken want ik heb er erg lekker (en foutloos) gecrosst. Maar het zijn natuurlijk wel de opvallende hindernissen die het beste blijven hangen, en ik vond wel dat de cross niet altijd even eerlijk gebouwd was.
Dat laatste was en is denk ik het belangrijkste: hoe eerlijk de cross voor paard en ruiter is. En dat helpt toch bij het gevoel dat je een lekkere cross rijdt of juist niet. Ik was wellicht te snel met mijn "klinkt als ..." Groeten, Paul

Scum schreef:en ons maar in spanning laten zitten. Ze lezen natuurlijk mee op Bokt
Caatje1986 schreef:IK WIL STARTLIJSTEN!!!!!

)