Simmie schreef:Gewoon lekker de kampioenschappen rijden. Verschilt niet veel van de open wedstrijd.
Ok dan..Denk dat ik dat maar ga doen
...Moet te doen zijn, ga ik vanuit!
Thanks
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Gewoon lekker de kampioenschappen rijden. Verschilt niet veel van de open wedstrijd.
...

TeeGee schreef:Dit wordt mn eerste keer hoor! Dus ben meer een collega. Ik start op zondag. Weet jij al wanneer je start Simmie?

Scum schreef:Ik moet ook eens na gaan zoeken op welke dag wij er zijn. Ik heb dus werkelijk geen idee
.
.
), en hij heeft er vast ook wel zin in
. TeeGee schreef:Ik heb er al echt zin in! Met TG gaat het elke dag beter.
Ga 22 aug naar Bussloo met rowo om te oefenen.
sharonalover schreef:Al gevonden, had het topic nog niet doorgekeken.
Maar ik doe dus ook mee.
Met mijn paardje Kevin.
Ik heb nog nooit een cros gereden, en heb er superveel zin in, Kevin heeft bij de vorige baasjes wel wat B crossen gelopen(met winstpunten, dus neem aan dat hij het idee snapt), en hij heeft er vast ook wel zin in
.

LisaB schreef:sharonalover schreef:Al gevonden, had het topic nog niet doorgekeken.
Maar ik doe dus ook mee.
Met mijn paardje Kevin.
Ik heb nog nooit een cros gereden, en heb er superveel zin in, Kevin heeft bij de vorige baasjes wel wat B crossen gelopen(met winstpunten, dus neem aan dat hij het idee snapt), en hij heeft er vast ook wel zin in
.
Hoi Yvonne, leuk dat jij ook sgw gaat starten! Heb je wel beetje geoefend? Als het voor jou nieuw is is het wel handig om bv ook naar Bussloo te gaan van te voren en daar is lekker te oefenen, ze hebben daar heel veel soorten hindernissen.
.
.
.
.
).
rowo schreef:Ik ga met TG en My_travers trainen op bussloo. Nog tips voor de leukste plekken en hindernissen?
Nog 18 dagen
rowo schreef:Ik ga met TG en My_travers trainen op bussloo. Nog tips voor de leukste plekken en hindernissen?
Nog 18 dagen