Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jen_Elegance schreef:Weet iemand als iets van de trainingen in Oktober, wil heel graag nog her en der zoveel mogelijk waterbakken in.
SGWOllie schreef:Gisteren trouwens een heerlijke training gehad!
Bitwise schreef:SGWOllie schreef:Gisteren trouwens een heerlijke training gehad!
De training van gisteren was best intensief. Zowel Cabanta als Online waren er niet helemaal van overtuigt dat ook wel ze de greppels konden springen. Na een paar keer ging het best goed.
Als laatste met Online 3x het hele terrein rond en alle greppels en trakeners gesprongen die we dan tegen kwamen.![]()
Ik heb ook best wel wat spierpijn aan overgehouden.
Maar de greppels waren ECHT eng want zelfs Ungaro heeft voor de kleinere trakhener n paar keer geweigerd (ná hem de eerste keer direct te hebben gesprongen
) was de eerste keer dat ie zó stopte voor zo'n hindernis.... Zullen wel bostijgers onder gezeten hebben want Online vond m zelfs nóg enger
dus greppels hebben we goed geoefend gisteen
hebben Bitwise en ik t water helemaal overgeslagen!
Jammer, want dat had ik t water graag nog willen oefenen. Die greppels hebben mij zelfs uit m'n doen gehaald
Is geloof ik de eerste training dat ik geen water in ben geweest
en hij wilde nog wel in begin vd les zo achter iemand van de groep voor ons achterna t water in lopen, maar mocht toen nog niet van Rob 
SGWOllie schreef:EG: Die Trakehner waar Ungaro op stopte moest Ollie ook even in gluren. Hij sprong hem gelukkig wel.
Ik heb afgesloten met hetzelfde rondje. Hebben jullie ook dat lijntje stijl-greppel-huisje gedaan?
Scum schreef:Dat is de enige greppel die BW niet gedaan heeft. Wel die greppel die achter aan de zijkant van het terrein lag (dat is volgens mij de grote). Er stond nu trouwens ook een zeil (van een surfplank zeg maar)