[SGW] SGW Ede wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Re: SGW Ede wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:10

Je staat erop hoor simmie Clown

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 22:13

Leuk Sjim! Geef je morgen een seintje wanneer je de foto's online hebt?

Heb je overigens geen rugpijn van het 2 dagen bijna de hele dag staan? Volgens mij is wat jij doet nog vermoeiender dan wat wij doen! Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:15

rugpijn niet maar mijn voeten Nagelbijten / Gniffelen Pffft ik ben echt óp.
Gisteravond was het half 2 voor de foto's online waren en ik moest vanmorgen voor ik wegging nog het huis doen, was doen, boodschappen doen dus ik had mijn wekker maar gezet Nagelbijten / Gniffelen Ben aardig óp.

Wat het minst leuke is, het wachten. Soms waren er best veel uitgevallen/haalden de waterbak niet en dan is het niet de moeite om wat anders te gaan doen maar je staat zo 5 minuten te niksen. gelukkig kon ik goed met een andere fotograaf overweg.

Vandaag trouwens geen enkel nat pak in de grote waterbak Nagelbijten / Gniffelen Niet dat ik het mensen gun, maar een zacht plonsje is voor de foto's wel leuk Bloos Knipoog

En ja ik geef wel een seintje.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:39

Nou ik moet morgen. vandaag toch het parcours niet gelopen, had vanaf 1 uur tot kwart over 5 op wedstrijd gezeten, wat een rot organisatie zeg...daar schrijf k me dus nooit meer voor in!
Naja, ik moet morgen, heb er super veel zin in, nog mensen kijken/foto's maken? ik ben nummer 8 en cross in het roze met zwart met mijn Tinker Haha!

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:57

Volgens mij heb ik jou ook nog gezien Simmie, in het rood-wit-blauw toch?

gefeliciteerd iedereen die goed gereden heeft! Sjimmie, ik ben erg benieuwd of je van ons ook nog actiefoto's hebt gemaakt, nr 93 dus wel in de buurt van simmie..?

Jelles en ik vandaag:

Afbeelding
goh, hij lijkt net een echt paard zo Clown

Grootste tegenvaller van vandaag: mijn moeder vond er geen zak aan dus ik moet snel mijn E gaan halen of het wordt voorlopig niet meer crossen Koe

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:01

Ik heb je 5 x in de waterbak, maar 3 x daarvan trek je een rare kop Clown Nagelbijten / Gniffelen

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:05

goh das een nieuw record, dat je er 2 hebt waar ik dat niet doe Vork

[edit] Wat heb je Lucky Day en Pietje er gaaf op staan, nr 29!!!! Bloos!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:08

Leuke verslagen iedereen, degenen met prijs, gefeliciteerd!!

Jammer dat de cross van zulk laag nivo was. Zonde van de mooie wedstrijd die Ede altijd was. Heb iig niks gemist zo te zien en te lezen.

Sjimmie, leuke foto's!! Weer eens anders dan anders!

Deze springt toch ook wel apart....hoop niet dat ie met z'n buik op het vlaggetje is gekomen..
Afbeelding

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:39

Ilse18, Jenga8, Eventinggek, Martinev, Madelene en rowo: van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Go jij! Go jij!
Sjaan, GvdT en Sannysunny: allemaal een foutloze cross, de bokkers doen het goed OK dan!

Nickeltje: een tevreden gevoel is goud waard, dan heb je al gewonnen.
Lielle: Jammer dat het niet naar je zin was, maar zo'n overvliegende tent lijkt me ook niet bevorderlijk voor jullie concentratie. Was volgens mij wel een hele rare gewaarwording om zo'n ding voor je neus de lucht in te zien gaan.
SGWUkkie: Jammer, hoop dat je snel het goede gevoel weer terugkrijgt
Chaai: balen voor je. Voor paarden met 'watervrees' is Ede met 3x water wel pittig.
Simmie: zonde van die laatste hindernis, maar zo te lezen ging het verder allemaal super

Vandaag ging mijn dochter dus de eerste keer voor het echie. Na de dressuur vroeg de jury of de pony dacht dat ie al in de cross zat. Ach, het galopwerk was wat enthousiast en het is toch knap voor zo'n kleine pony dat ie wissels om de 4 kan springen op zo'n snelheid Clown Ik zag de humor er wel van in en gelukkig mijn dochter ook. Ze vond het verder wel een hele leuke pony Haha!

Het springparcours heeft ze hem netjes bij zich kunnen houden ondanks het verder uitgroeiende enthousiasme van de pony en was ze foutloos.

Toen de cross in. Het ging helemaal super, overal zonder aarzelen overheen, alleen in het tweede water had de pony het even moeilijk, want het werd voor hem wel wat diep (hij is maar 1.33) en hij probeerde de zijkant op te zoeken, maar ze hield hem netjes de goede kant op. Ook de rest van de cross ging foutloos. Met 172 in de dressuur en ruim 28 strafpunten voor de tijd een 10e plaats van de 26. Ik vind het knap, mama is trots Lovers

Indiansummer en Sjimmy nog gemeet, MArl0esJuH nog bij het inspringen gezien (zij mij denk ik niet Knipoog)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 03:08

Ik typ morgen (zondag) wel mijn verslag, vind het nu iets te laat. Sjimmy, volgens mij heb ik jou 2x gezien, 1x bij de wc's en 1x bij de waterbak (hindernis 13). Ik ging in volle galop richting de waterbak maar opeens weigerde mijn pony waardoor ik 270 graden gedraaid werd. Had jij niet een roze-achtig shirt aan?

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 03:09

Arabendu schreef:
Ilse18, Jenga8, Eventinggek, Martinev, Madelene en rowo: van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Go jij! Go jij!
Sjaan, GvdT en Sannysunny: allemaal een foutloze cross, de bokkers doen het goed OK dan!

Nickeltje: een tevreden gevoel is goud waard, dan heb je al gewonnen.
Lielle: Jammer dat het niet naar je zin was, maar zo'n overvliegende tent lijkt me ook niet bevorderlijk voor jullie concentratie. Was volgens mij wel een hele rare gewaarwording om zo'n ding voor je neus de lucht in te zien gaan.
SGWUkkie: Jammer, hoop dat je snel het goede gevoel weer terugkrijgt
Chaai: balen voor je. Voor paarden met 'watervrees' is Ede met 3x water wel pittig.
Simmie: zonde van die laatste hindernis, maar zo te lezen ging het verder allemaal super

Vandaag ging mijn dochter dus de eerste keer voor het echie. Na de dressuur vroeg de jury of de pony dacht dat ie al in de cross zat. Ach, het galopwerk was wat enthousiast en het is toch knap voor zo'n kleine pony dat ie wissels om de 4 kan springen op zo'n snelheid Clown Ik zag de humor er wel van in en gelukkig mijn dochter ook. Ze vond het verder wel een hele leuke pony Haha!

Het springparcours heeft ze hem netjes bij zich kunnen houden ondanks het verder uitgroeiende enthousiasme van de pony en was ze foutloos.

Toen de cross in. Het ging helemaal super, overal zonder aarzelen overheen, alleen in het tweede water had de pony het even moeilijk, want het werd voor hem wel wat diep (hij is maar 1.33) en hij probeerde de zijkant op te zoeken, maar ze hield hem netjes de goede kant op. Ook de rest van de cross ging foutloos. Met 172 in de dressuur en ruim 28 strafpunten voor de tijd een 10e plaats van de 26. Ik vind het knap, mama is trots Lovers

Indiansummer en Sjimmy nog gemeet, MArl0esJuH nog bij het inspringen gezien (zij mij denk ik niet Knipoog)

Welk nummer was je dochter?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 07:48

zo wilde mijn verhaal ook ff hier neer zetten..
Dressuur ging echt slecht en hij had geen zin (al de hele week nie)
hij zag spoken in de bosjes etc... maarja ik weet me punten er ook nog niet van.

Springen ging super lekker waren daarmee foutloos
keuring ging ook goed.
Cross ging ook super hij keek nergens echt heel erg na alleen laatste hindernis hadden we een weigering omdat ik me teugels kwijt was..

maarja het was ook de 1e keer voor ons dus ik vind het dat we het goed hebben gedaan..

Nu is mijn vraag..1 weig in de cross is dat dan 1 winstpunt?

Afbeelding

Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:58

Zoo ff helemaal bij gelezen.

@ martinev: ik had zelf pas door dat jij het was toen je naar voren moest komen met de prijsuitreiking. Daarna liep je weer naar mij toe, maar ging ook gelijk weer weg. Kan moeilijk heel hard door de prijsuitreiking jou gaan roepen Clown

@ sjimmy: ik was nummer 154, misschien dat je daarom dacht dat Simmie het was? Had je trouwens een rose-achtig shirt aan?

Alle verdere prijswinnaars gefeliciteerd!!!!

Ik (en mijn vader) vonden Ede minder mooi als 5 jaar geledne. Toen stond er een mooie, maar vooral pittige cross. Ik vond het nu echt te simpel..
Ik was binnen de tijd met de cross maar ik heb behoorlijk moeten rijden om de tijd te halen (was nog 12 seconden binnen de tijd, dus had rustiger kunnen rijden). Is dat altijd zo? Ik moet de laatste tijd echt altijd behoorlijk door kachelen om de tijd te halen

En het allervreemdste vond ik wel de keuring na de cross... Alleen je hardslag werd gemeten Verward Niks geen draven op het harde ofzo...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:12

Alvast 2 (niet bijzondere) foto's van mij...

Mijn nieuwe outfit.. het shirt krijgt nog bruine strepen op de mouwen. En natuurlijk mijn nieuwe dekje met SGWay of life logo Haha!

Afbeelding

Grrrr, mensen kunnen ook echt niet zien dat mijn pa een foto van mij wou maken Boos!

Afbeelding

filmpjes moet ik nog uploaden

edit: upgeload

Eerste water, niet echt een fijn filmpje. We kunnen niet inzoomen en mijn pa stond verkeerd. Eerst dus een kleine twijfel bij het water

http://www.youtube.com/watch?v=_v3TBCKCxiQ

Toen het tweede water wat voor mijn gevoel super ging Haha!

http://www.youtube.com/watch?v=vZ9OP_hoq9A

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:40

@rowo: jou heb gezien tijdens het springen. Ik was toen bezig met de dressuur.

@xxitsmexx: Gave foto's!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:49

Heej allemaal,
Ben afgelopen dagen samen met HesterV en haar mams naar Ede geweest voor SGW.
Het ging gelukkig door. vrijdag hebben we daar wat buitjes en heeeeele harde wind gehad. De cateringtent ging op een gegeven moment de lucht in Bloos! Zelf moewst ik de vrijdags rijden bij de L paarden en Hester de zaterdags bij de M pony's.

Kees was natuurlijk weer hartstikke blij dat ie weer mocht SGW-en en dat begint al in de dressuur Koe Hij was helemaal jolig en stuiterig... is ie eindelijk een beetje rustig in de baan aan het rondstappen, dan heb je zo'n jurymuts die met een belletje sein geeft om te starten. Kees hoort de bel, maar ziet geen hindernissen Verward Dus stuiterderstuiterstuiterstuiter de baan weer uit. Het enige waar ik nog aan kon denken was RIJDEN en BEEN ERAANHOUDEN want anders mogen we niet crossen. Duivel
Naja, we zijn de proef doorgekomen en hebben alle oefeningen op de gevraagde plaatsen gedaan, maar wel met "enigszins" spanning Rolleyes Hij was gewoon superattent en scherp. Haha!
Kreeg nog complimenten van de zijlijn, dak 'm nog zo door de proef had gereden. Maar de jury kon dat toch niet echt waarderen en kregen dus 161 pnt. Sta je gelijk als eennalaatste in het klassement.

Naja, niet getreurd. In het springen was ie weer fijn. Wel een balkje onderweg, maar dat mag de pret niet drukken. En dan de cross. Kees heeft er zin in (en ik natuurlijk ook Haha! ) Alles foutloos. Hij pakte alles superfijn aan, zelf het water trekt ie nu enorm op aan. In de eindrangschikking zijn we weer een heel eind gestegen en geeindigd ergens in de midden.
Hester mag haar eigen verslag doen Haha! Het was iig weer erg gezellig Haha! Haha!

Heb vrijdag Bento, Nickeltje, Sjaan, Eventinggek, Madeleine en Floor nog ff kort gesproken.
ps EG, Ik zie dat jou Cantos ook fijn dressuur kan lopen. Heb voor mijn cantos ook net de dressuurcoupons binnen gekregen Haha!

Lielle, wat kan jou vos fijn springen!!!!! lijkt me fijn springpaard
Laatst bijgewerkt door reeskees op 08-07-07 09:57, in het totaal 2 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:50

thanks..

maar is 1 weig in de cross een winstpunt?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:19

Ja, maar dat kun je natuurlijk ook zelf opzoeken Knipoog

Verder moet ik nog even bijlezen, maar ik las een leuk dressuurverslagje van RK Ja Fijn dat de cross zo goed ging.

Ik was idd erg tevreden over het springen vrijdag Ja

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:42

Leuke filmpjes rowo, ziet er goed uit hoor!

RK: ik moest wel even lachen toen ik over dat belletje las, zag het al helemaal voor me Bloos Knap van je dat je em toch de proef door hebt kunnen loodsen en helemaal top van je foutloze cross!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:48

SGWuppie, de 2 vervolgfoto's staan ook op mijn site. De sprong ging 'goed' de ruiter bleef alleen maar net hangen. Hij sprong veeeel te hoog erover.

Nou rowo, dan heb ik jou iig ook Haha!

Ik had idd een oranje/rose shirt aan (of een rode trui of een blauwe regenjas).

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:16

Arabendu, je dochter staat er wel een keer of 10 op. Hij kwam bijna met zijn buik in het water Nagelbijten / Gniffelen Volgens mij hadden ze daar voor die C pony's niet echt over nagedacht.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:22

Alle prijswinaars en de mensen die fijn gereden hebben: Gefeliciteerd!
De mensen die niet zo fijn hebben gereden: De volgende keer beter, gewoon lekker doorgaan.

Ik heb gisteren dus Jipje mee gehad naar Ede. Ik was meneer aan het opzadelen en wou hem inspuiten met vliegenspray en dat was ineens eng, dus hij ging hangen en heeft ongeveer een kwartier over het terrein bij de trailers los gelopen Bloos , had hij zichzelf alvast losgewerkt en door zijn rare sprongen 2 ijzers losgetikt. Maar ja, maar snel naar de dressuurring en mijn proef gereden. Lekker voorwaarts en op 2 kleine foutjes na wel lekker gereden. De jury was helemaal weg van hem en zei dat ik goed gereden had. Stond ik 8e na de dressuur met 191 punten. Toen omgezadeld voor het springen en nog even bij hindernis 10 gekeken. Ik moest van mijn vader langs de opsprongen van het M omhoog galloperen en zo naar 10b toe rijden. Ik vond dit onzin en zei dat ik onderlangs zou gaan, dat Jipje toch wel zou springen.
Met springen was Jipje wat sterk, maar nog wel te hanteren en fijn foutloos rond. Daarna een poos gestapt en net voordat ik zou moeten nog even gegalloppeerd en een sprongetje gemaakt. Nou het was zover, ik mocht weg. Ik dacht dat hij wel weer zou gaan etteren, aangezien hij nooit weg wil, maar hij liep zo braaf weg, ik was helemaal verbaast Haha! . Een heerlijke cross gereden, hij liep lekker uit zichzelf en had echt lol onderweg. 10a+b gingen goed, alleen na 10b belandde ik in de bosjes en dus omgedraaid en weer verder. Uiteindelijk 11 seconden binnen de tijd binnengekomen en nog niet eens heel hard gereden ofzo.
Ik bleek uiteindelijk nog 4e te zijn ook! Ik ben zo blij dat hij zo fijn aanpakte, gaf me een super gevoel. Heb nu al weer zin in Gorssel!!

@sjimmy: Ik had nr 148

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:24

Sjimmie leuke foto's Ja

Was helemaal vergeten Canter er bij te zetten Bloos

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:26

Gefeliciteerd met je prijs Jipje!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:13

Ik was vrijdag ook weer mee met Madelene. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het lange dagje Knipoog . Ik vond de cross echt te overdreven laag staan. Het parcours voor de L leek op een normale B cross!! Sigaar Tijdens het lopen van de cross stond hindernis 9 er nog altijd niet, er hingen nog electriciteitskabels op hoofdhoogte etc ..
Erg jammer dus.

Maar Madelene heeft het erg goed gedaan Haha!. En de andere prijswinnaars natuurlijk ook gefeliciteerd!
Ik zag Jenga en SannySuny nog door het water op het laatst, maar ik wist even niet meer wie ze waren Clown . Verder nog aardig wat bokkers gesproken!