Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pffft ik ben echt óp.
Ben aardig óp.
Niet dat ik het mensen gun, maar een zacht plonsje is voor de foto's wel leuk

Ik zag de humor er wel van in en gelukkig mijn dochter ook. Ze vond het verder wel een hele leuke pony
) Arabendu schreef:Ilse18, Jenga8, Eventinggek, Martinev, Madelene en rowo: van harte gefeliciteerd met jullie prijzen.![]()
Sjaan, GvdT en Sannysunny: allemaal een foutloze cross, de bokkers doen het goed![]()
Nickeltje: een tevreden gevoel is goud waard, dan heb je al gewonnen.
Lielle: Jammer dat het niet naar je zin was, maar zo'n overvliegende tent lijkt me ook niet bevorderlijk voor jullie concentratie. Was volgens mij wel een hele rare gewaarwording om zo'n ding voor je neus de lucht in te zien gaan.
SGWUkkie: Jammer, hoop dat je snel het goede gevoel weer terugkrijgt
Chaai: balen voor je. Voor paarden met 'watervrees' is Ede met 3x water wel pittig.
Simmie: zonde van die laatste hindernis, maar zo te lezen ging het verder allemaal super
Vandaag ging mijn dochter dus de eerste keer voor het echie. Na de dressuur vroeg de jury of de pony dacht dat ie al in de cross zat. Ach, het galopwerk was wat enthousiast en het is toch knap voor zo'n kleine pony dat ie wissels om de 4 kan springen op zo'n snelheidIk zag de humor er wel van in en gelukkig mijn dochter ook. Ze vond het verder wel een hele leuke pony
![]()
Het springparcours heeft ze hem netjes bij zich kunnen houden ondanks het verder uitgroeiende enthousiasme van de pony en was ze foutloos.
Toen de cross in. Het ging helemaal super, overal zonder aarzelen overheen, alleen in het tweede water had de pony het even moeilijk, want het werd voor hem wel wat diep (hij is maar 1.33) en hij probeerde de zijkant op te zoeken, maar ze hield hem netjes de goede kant op. Ook de rest van de cross ging foutloos. Met 172 in de dressuur en ruim 28 strafpunten voor de tijd een 10e plaats van de 26. Ik vind het knap, mama is trots![]()
Indiansummer en Sjimmy nog gemeet, MArl0esJuH nog bij het inspringen gezien (zij mij denk ik niet)

Niks geen draven op het harde ofzo... 

Zelf moewst ik de vrijdags rijden bij de L paarden en Hester de zaterdags bij de M pony's.
Hij was helemaal jolig en stuiterig... is ie eindelijk een beetje rustig in de baan aan het rondstappen, dan heb je zo'n jurymuts die met een belletje sein geeft om te starten. Kees hoort de bel, maar ziet geen hindernissen
Dus stuiterderstuiterstuiterstuiter de baan weer uit. Het enige waar ik nog aan kon denken was RIJDEN en BEEN ERAANHOUDEN want anders mogen we niet crossen.
Hij was gewoon superattent en scherp.
) Alles foutloos. Hij pakte alles superfijn aan, zelf het water trekt ie nu enorm op aan. In de eindrangschikking zijn we weer een heel eind gestegen en geeindigd ergens in de midden.
Het was iig weer erg gezellig
Fijn dat de cross zo goed ging.
Knap van je dat je em toch de proef door hebt kunnen loodsen en helemaal top van je foutloze cross! 
Volgens mij hadden ze daar voor die C pony's niet echt over nagedacht.
, had hij zichzelf alvast losgewerkt en door zijn rare sprongen 2 ijzers losgetikt. Maar ja, maar snel naar de dressuurring en mijn proef gereden. Lekker voorwaarts en op 2 kleine foutjes na wel lekker gereden. De jury was helemaal weg van hem en zei dat ik goed gereden had. Stond ik 8e na de dressuur met 191 punten. Toen omgezadeld voor het springen en nog even bij hindernis 10 gekeken. Ik moest van mijn vader langs de opsprongen van het M omhoog galloperen en zo naar 10b toe rijden. Ik vond dit onzin en zei dat ik onderlangs zou gaan, dat Jipje toch wel zou springen.
. Een heerlijke cross gereden, hij liep lekker uit zichzelf en had echt lol onderweg. 10a+b gingen goed, alleen na 10b belandde ik in de bosjes en dus omgedraaid en weer verder. Uiteindelijk 11 seconden binnen de tijd binnengekomen en nog niet eens heel hard gereden ofzo.
. Ik vond de cross echt te overdreven laag staan. Het parcours voor de L leek op een normale B cross!!
Tijdens het lopen van de cross stond hindernis 9 er nog altijd niet, er hingen nog electriciteitskabels op hoofdhoogte etc ..
. En de andere prijswinnaars natuurlijk ook gefeliciteerd!
. Verder nog aardig wat bokkers gesproken!