Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
floor01 schreef:Gelukkig Caatje! Zelf al iets minder last van de spierpijn??
We gaan wel meeten vrijdag, toch?!
!!
Eventinggek schreef:Vele wisselende verslagen dus... goede en minder goede. Hier komt nog zo'n verslag![]()
Tsja, ben eigenlijk supertrots op mijn beide paardjes want die hebben t weer echt super gedaan. Nou ik zelf nog
Je gaat lekker zeg, komt helemaal goed met je!!!
met het inspringen enz.
Valt lekker op dat geel
lucas03 schreef:Eventinggek schreef:Vele wisselende verslagen dus... goede en minder goede. Hier komt nog zo'n verslag![]()
Tsja, ben eigenlijk supertrots op mijn beide paardjes want die hebben t weer echt super gedaan. Nou ik zelf nog
Hey Suzie... goed gedaan man, ach zo'n foutje maak je niet meer.Je gaat lekker zeg, komt helemaal goed met je!!!
Ik zie je wel hier verschijnen.
gr. Syl
ben je woensdagavond thuis rond half 7-7 uur? Dan kom ik effe langs!
:
(maar heb je een hyvesberichtje gestuurd voor een opstekertje!)jenga_8 schreef:Ik had hetzelfde andrea. Ik baal ook flink!!! Zit al 2 dagen die site te checken, staan we er niet op!!!! Wel leuk weer een paar bokkers te hebben gesproken. En Caatje, je zag er bij terugkomst fraai uit(maar heb je een hyvesberichtje gestuurd voor een opstekertje!)
Dat logo werkt heel goed by the way! erg leuk!
Sjaan schreef:Jenga, jou heb ik volgensmij ook nog wel voorbij zien komen met losrijden voor de dressuur en losrijden voor het springen. Kan dat kloppen?

Citaat:Jammer dat de foto's van de B het langst op zich laten wachten.
knabbelgirl schreef:@Crosskip: wat was je startnummer?
les hebt. Met een paar aanwijzingen sprong ze weer zoals het hoort!
)
) 
SGWuppie schreef:Er klopt wel meer niet Jiska, maar ik ben bang dat je er nu weinig meer aan kan doen....wel balen!