Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!! nina62 schreef:Uhm gaat dit nog over de starttijden??
_Jitske_ schreef:nina62 schreef:Uhm gaat dit nog over de starttijden??
Hier heeft ze wel gelijk.
Hup SGWers, weer ontopic
Soms kan ik het niet allemaal volgen wanneer iets wel of niet mag hier.... nina62 schreef:Ik had de starttijden van Anneroos ook ge-PB-ed en schijnbaar iets vergeten want ze staan er niet tussen. En hier wordt dan weer niet moeilijk over gedaanSoms kan ik het niet allemaal volgen wanneer iets wel of niet mag hier....

Simmie schreef:vooral als ze al boven de 40 zijnSoms hebben we bepaalde dingen wel in de gaten en soms ook niet.![]()
Maar, ik kan me voorstellen dat dat soms verwarrend kan zijn voor de bokkers hier.
nina62 schreef:nina62 schreef:Ik had de starttijden van Anneroos ook ge-PB-ed en schijnbaar iets vergeten want ze staan er niet tussen. En hier wordt dan weer niet moeilijk over gedaanSoms kan ik het niet allemaal volgen wanneer iets wel of niet mag hier....
ze is trouwens startnummer 40 ring 1
9.37 uur dressuur en 10.56 uur springen da's wel erg krap om tussendoor nog de cross te verkennen of valt dat wel mee??
Lielle schreef:Dat haal je niet. ik heb zondag de cross verkend tussen 08.07 (dr) en 9.44 (spr) en dat was al enorm haasten + alleen verkennen.
maar het scheelde ook dat ik EL al 2 * had gereden in het L.
Citaat:Dat moet je toch wel kunnen redden??!! Als je vlot na de dressuur je paard weg zet kun je om 9.50 uur gaan verkennen, als je nou een mountainbike meeneemt kun je met een half uur de cross gezien hebben en dan kun je daarna direct gaan springen. Het zou moeten kunnen lijkt mij!
. Caatje1986 schreef:Misschien is het een goed idee dat deze combinatie zelf beslist wat zij doet.
Caatje1986 schreef:Misschien is het een goed idee dat deze combinatie zelf beslist wat zij doet.
Lielle schreef:Caatje1986 schreef:Misschien is het een goed idee dat deze combinatie zelf beslist wat zij doet.
of haar moeder, want die stelde de vraag