Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWuppie schreef:Toch heb ik niemand daar het alternatief zien nemen! En ook helemaal geen weigeringen oid op gezien.....zal dan toch wel bij de ruiter zitten!
. Ik ben trouwens erg trots op mijn outfit, ik cross in het rood-wit-blauw!!

Ik ben zondag aanwezig.. Om me oude verzorgpony in actie te zien , ook een bokker trouwens helaas staat ze niet in het sticky bij starttijden..Kimmie_girl schreef:Ik ben zondag aanwezig.. Om me oude verzorgpony in actie te zien , ook een bokker trouwens helaas staat ze niet in het sticky bij starttijden..

ik ben nooit zo goed in mensen herkennen dus meestal loop ik dan iedereen straal voorbij 
!! Citaat:en die greppel is breder dan je zo denkt.

Dan ben ik het
! Loes_Joery schreef:De optimale tijd voor de B-pony's is 4.46 min!

. MArl0esJuh schreef:Onderweg ook nog een keer verkeerd gereden. Bij het knooppunt net onder Breda waar je van de A27 de A58 opgaat zijn wij de verkeerde richting opgereden. Wij gingen dus ipv Tilburg naar Rotterdam etc. Daar kwamen we pas achter toen we afrit 15-16 zagen en dus nergens afrit 12 zagen. Wij omgekeerd en weer de goede richting opgereden.
Ik rij een paar keer per jaar naar Brussel en dan zie ik altijd Chaam staan, dus ging ik ook die kant op

bij het losrijden voor het springen.