Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Hm... ik hoop dat er voor die tijd nog een cross training is daar...
Zo niet, dan ga ik op eigen gelegenheid daar in april een keer heen denk ik...
Nickeltje schreef:Echt?
Mn vader had vorige keer bij de training met een vrouw staan praten die daar een beetje het terrein beheerde en die zei dat als je op tijd een mail stuurt of belt, en het terrein is niet in gebruik dat je er ongeveer 2 uur mag rijden tegen vergoeding... Heb niks gehoord over trainer. Even navragen dan...
Simmie schreef:Nickeltje schreef:Echt?
Mn vader had vorige keer bij de training met een vrouw staan praten die daar een beetje het terrein beheerde en die zei dat als je op tijd een mail stuurt of belt, en het terrein is niet in gebruik dat je er ongeveer 2 uur mag rijden tegen vergoeding... Heb niks gehoord over trainer. Even navragen dan...
Volgens mij begrijp ik dat uit de tekst van de SGW-eventingsite. Ga het direct effe checken.

Simmie schreef:Als je kijkt op de site van maarsbergen (dus niet van SGW maarsbergen) staat daar een leuke springfoto van Eventinggek! Onder het kopje activiteiten.
Eventinggek schreef:enne!
wel leuk