Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:7 april gaan we wsl naar Lunteren
Nikki_ schreef:Hey,
even een vraagje, ik wil heel graag een x 1 training meedoen..
maar komt hij nog een beetje in de buurt van de Achterhoek?
want anders wordt het wel erg ver rijden..
_Jitske_ schreef:Lielle schreef:7 april gaan we wsl naar Lunteren
Mijn moeder had gehoord van Rob dat die datum misschien nog veranderd werd ivm EL..

Gaf echt een super gevoel
Er waren natuurlijk heel veel bokkers die meereden (aanwezig waren); Ibonn, Scum, Simmie, Lielle, Floor, Madelene, Lex en SGWOllie....
), hij werkte echt heel fijn mee. Zelfs de 2 bulten met boomstammen bovenop achter elkaar en het water deed hij netjes in galop. Hij springt ook fijn 'kort' over zo'n skyjump achtige sprongen, op die bulten sprong hij heel netjes kort over de boomstammen (dat snapte de Cantos van Lex & Scum nog niet helemaal
).
) dat ie weer mocht crossen
Scum wilde nog een foto maken van zijn hogeschool sprongen, maar dat lukt dan natuurlijk weer net niet
Verder ging t soms dus wat stuiterend maar verder wel heerlijk gesprongen. Vooral die hagen waren echt supergaaf om te springen
(Ibonn: aan Rob moet je nooit in t begin vd training vertellen wat je eng vindt om te springen, want dan moet je dat gegarandeerd binnen de volgende 1,5 uur doen
) Eerst de bredere haag; die ging al gaaf. Daarna heb ik Rob gevraagd of we die smalle hoge ook nog gingen springen
en dat gingen we dus doen. Ik moet zeggen dat dat echt een van de pittigste crosshindernissen was die ik ook gesprongen heb.... Het ging bij mij gelukkig direct goed, maar ik merkte echt dat Pasjha echt z'n best moest doen. Maar wat een kick zeg!! Ik wilde graag ernaast op de foto zodat ik altijd nog kan bekijken wat ik welniet gesprongen heb
. Lief vriendje van Lielle

Maar wat was t toch weer heerlijk na zo'n saaie winter
Crossen blijft gaaf
En ik heb t idee dat t met de Cantos ook gaat goed komen... zou natuurlijk mooi zijn. Maar jij mag ook niet klagen hé! Eventinggek schreef:Ja bedankt Simmie, Pasjha is inderdaad echt superEn ik heb t idee dat t met de Cantos ook gaat goed komen... zou natuurlijk mooi zijn. Maar jij mag ook niet klagen hé!