We lezen het de volgende dag vanzelf wel in de krant als er een tankstation overstroomd is....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sfranken schreef:Ik ben vanmiddag in Castenray geweest. Er zijn toch een aantal nieuwe hindernissen (in aanbouw). Toch wel pittige sprongen. Over de bodem hebben ze zwarte zand gedaan maar ik ben bang dat je daar zo doorheen bent en het mulle zand weer boven komt.
GvdT schreef:De bodem is dan voor de zwaarste klasse nog het best. Ik weet wel dat je naar een nivo toegroeid, maar een slecht stuk in het B vind ik minder erg als in het Z.Ben wel benieuwd hou jullie hier over denken.
Simmie schreef:Een slecht stuk bodem blijft een slecht stuk bodem of je nou B of Z rijdt, dat maakt niet uit. Ook de benen van een B-paard kunnen stuk gaan! Ik heb al een aantal keer gehad dat ik niet startte omdat de bodem mij niet aanstond. Mijn paard is me 100 keer meer waard............
Lielle schreef:eigenliek liever andersom, dan kun je nog leuk wat kijken als je zelf al klaar bent.
Scum schreef:Heuvels klimmen is zowiezo al zwaarder dan vlakke grond. Dus een zwaardere belasting voor de pezen.