Scum schreef:Bij dat zwarte gat heb ik dus gestaan. Wij dachten dat dat de M en Z hindernissen zouden worden. Ik kon me niet voorstellen dat ze zoiets in het L gaan stoppen. Ben er niet echt blij mee.
mijn idee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Bij dat zwarte gat heb ik dus gestaan. Wij dachten dat dat de M en Z hindernissen zouden worden. Ik kon me niet voorstellen dat ze zoiets in het L gaan stoppen. Ben er niet echt blij mee.

) Jullie kunnen dat wel!!!! g0otje schreef:maar die voor het L is het gat een stuk kleiner hoor!
SGWOllie schreef:Er stonden toch twee van die "gaten"?
Volgens mij kwam de meeste rechtse (achter de dubbelsprong van de B) toch echt in de L cross (hoorde ik de parcoursbouwers zeggen..) Maar dan wel zonder boompjes er achter. En hij is dus een heel klein beetje kleiner. Het is wel een uitdagende sprong, maar hij lijkt mij wel te doen. Een soort pallisade met gat er voor.... (*Is blij met B ruiter status..) Jullie kunnen dat wel!!!!
g0otje schreef:Vind het M een mooie cross, goed te doen ook denk ik. Gelukkig zit op de trakhener een alternatief
Scum schreef:Dan de dubbelsprong (zoals je ziet is de bodem daar wat los):
Voor het M ligt hier een hele smerige sprong. Een gat met een pallissade erachter. Brrr!

Scum schreef:En er klopt ook iets niet in de volgorde van de foto's. Na de helling (de afsprong) staat dat kruis. De hindernis die op hun eigen site vernoemd wordt is de hindernis voor de helling. Of ze moeten die hindernis compleet verlegd hebben maar dat lijkt mij van niet. Aangezien dat voor het M en Z was en in de cross van oktober nog niet gebruikt werd.

g0otje schreef:Waar heb je die fotos eigenlijk gevonden mj?

miss_jumpy schreef:g0otje schreef:Waar heb je die fotos eigenlijk gevonden mj?
Op de site van de organiserende vereniging!

miss_jumpy schreef:misschien even een keer refreshen, Gootje?
Jullie hebben natuurlijk gelijk dat het een moeilijke cross moet zijn. Het is jammer dat ik zelf zo'n ei ben met gaten! Maar ja, misschien valt het wel mee!

Voor de mense in de L >> Dat gat.. en smallertje.. als ik me goed kan herinneren is er best veel ruimte achter "het gat" voor je bij het smallertje komt..