OK ik zal de situatie nog maar wat duidelijker uitleggen dan...
Het was me natuurlijk niet om de wedstrijd te doen,het was HC
Ik had het me gewoon nog helemaal niet echt gerealiseerd...tijdens de dressuur was hij 100% regelmatig en dat is die met dressuur zelfs ook wel eens niet als die niet kreupel is.Daarna heb ik alleen nog een banketstaaf springparcoursje gereden waar absoluut niks bij is voorgevallen.Ik vond het dus ook gewoon ongeloofwaardig dat hij kreupel zou zijn,want waarvan dan???
En inderdaad het pad was ongelijk,dus dacht ik dat het daar door kwam dat ik het er raar uit vond zien terwijl ik ernaast liep.En de dierenarts zei niks dus ik wist het wel bijna zeker.Dus toen ik ging crossen maakte ik me echt nergens meer zorgen over.
Maar ACHTERAF kan ik wel zeggen dat ik het voor de cross al zag ja,alleen toen ik het zag geloofde ik het dus niet.Ik geloofde trouwens ook helemaal niet dat het mogelijk zou zijn dat ik het wel zie terwijl ik ernaast loop,terwijl je in die positie geen paard kunt beoordelen,en de dierenarts ziet het niet.ACHTERAF heeft de dierenarts het wel gezien,en ja ik had het erover kunnen hebben met de dierenarts,maar dan had ik me dus wel op dat moment al moeten realiseren dat ik echt wat gezien had.
Als er nog eens zoiets gebeurt zal ik het wel anders doen natuurlijk.Ik deed het ook echt niet opzettelijk.Alleen ja,ik verwijt mezelf achteraf wel dat ik het misschien ook wel niet wilde zien want ik wilde graag crossen.Maar als ik er toen al serieus over gedacht zou hebben dat hij echt kreupel zou kunnen zijn zou ik natuurlijk niet gestart zijn.
In elk geval,zal ik de volgende keer de dierenarts wel vragen als ik wat denk te zien,ook op het risico af mezelf voor banketstaaf te zetten (het blijft leuk om dat woord te gebruiken op dit forum
) omdat ik iets zie wat er niet is...want ik heb nu gezien dat dat erger is dan iets niet zien wat er wel is!