Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

L0ve schreef:Overigens reed hij geen sgw, maar terreinrit en daar heb ik zoveel voorbij zien komen wat ik geen goede voorbeelden vond.

L0ve schreef:ik vind het gewoon niet zo netjes. Iedereen heeft zelf de verantwoordelijkheid voor zijn paard.
Overigens reed hij geen sgw, maar terreinrit en daar heb ik zoveel voorbij zien komen wat ik geen goede voorbeelden vond.
Bij de terreinrit is ook veel deelname van plaatselijke ruiters die geen ambitie hebben in sgw, maar het wel leuk vinden om mee te doen aan de terreinrit!

Zamero schreef:Ik weet al denk welke je bedoeld, hij is een boer.
En jah die zijn vaak wel makkelijk met paarden
da's natuurlijk ook een superblond vooroordeel
Zamero schreef:Jen_Elegance bedankthoor, dat ben ik inderdaad
![]()
Ben toch erg blij met de foto, aangezien dit de enigste is die ik van mezelf nu heb en ik voor de rest geen foto's heb van mijn beessie en ik (onze eerste cross).
Hoop dat ik toevallig nog meer foto's ergens tegen kom van de cross van ons
nelis schreef:heeft iemand trouwens nog zaterdag tijdens de terrein rit die man gezien metd ie haflinger met zwaar overgewicht die compleet afgejakkert werd door de cross?
vond het echt belachelijk.........
L0ve schreef:ik heb ook mensen gezien die idioot hard door het terreinreden en die dan in de bocht nog maar net overeind bleven
Dit vind ik ook niet eerlijk tegen over je paard

nina62 schreef:Zamero schreef:Ik weet al denk welke je bedoeld, hij is een boer.
En jah die zijn vaak wel makkelijk met paarden
da's natuurlijk ook een superblond vooroordeel
![]()
ja ik voel me aangesproken!