Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hesterv schreef:Met de witte vrachtwagen??
Volgensmij was je dan savonds op zoek naar de wc door de donkere rijhal... Dan was ik diegene die met je meeliep![]()
kan dat?

AnneMieKe_89 schreef:MJ, heb jou nog even gesproken voor je de cross in ging, maar volgens mij wist je niet dat ik het was
minnie_muis schreef:Janneke balen idd!
Maar wat ik trouwens zeer irritant vond was dat je direct die camera onder je neus gedouwd kreeg. Niet iedereen wil op die camera!
Scum schreef:Dat meisje bij ons wel. Die had zelf ook paarden en was heel geinteresseerd in Online. Ligt er natuurlijk ook net aan wie je daar aantreft.
)
. De eerste twee hindernissen gingen nog wel. 3 was blijkbaar zo eng dat Ollie zowat achteruit galoppeerde van tevoren! Gelukkig heb ik hem er toch naartoe kunnen rijden. Toen de turbo maar aangezet. Ik weet het, het is niet de manier, maar ik wilde koste wat het kost geen stops. T/m 8 ging het wel, 9 was weer eng maar hij liet zich er wel weer overheen duwen. Onderweg was ook nog alles blijven liggen, dus foutloos! Ik hoop dat dit ons er een beetje doorheen geholpen heeft voor de volgende keer.
)! Het leukste vond ik nog wel dat Ollie voor de cross een hartslag had van 66 en daarna ook!
)

Blindegeleide hondje.....
Ging wel goed trouwens hè?
). En in het terrein bij de pakken kuil, wij liepen daar net achter.
(ben niet zoon dressuur prikker haha)
haha) dit jaar ging het super... ik was in de waterbak en kon er mooi door galloperen...SGWOllie schreef:Hihi, onderweg naar de dressuur (ben nu hard aan het verzinnen of ik er iemand naast heb zien hinken). En in het terrein bij de pakken kuil, wij liepen daar net achter.
dan kunnen we de gezichten aan de boktnaam koppelen