Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Heel stoer talida!
Wie weet komen er nog mooie foto's op http://www.leukopdefoto.nl
Ik heb trouwens de dvd kunnen afdingen tot 15 euro omdat ik alles met filmloop geregeld had. Dus toch maar besteld, kan ik mooi mijn zeer fijne 3/4 cross bekijken en mijn stopt bestuderen.
goed geregeld Kowloon schreef:weet iemand of en zoja waar je in moet schrijven voor Lisse?
. 
verder vol gas alles springen
Wel een keer onderuit gegleden in een bocht...... maar zonder kleerscheuren de cross uitgereden.......
dier was helemaal happy.....
.
. 

. Helaas, want uiteindelijk was het met de oefencross weer prima
. miss_jumpy schreef:_Jitske_ schreef:Tip van de dag; val niet van je pony als het zulk noodweer is en het overal modder is..
De rest vertel ik zo nog wel, ga nu eerst even zooi uit de auto halen
Ik heb het gezien![]()
Was echt banketstaaf, omdat ik nog vrij lang dacht dat je wel weer in je zadel kon komen!
Maar je hebt je denk ik niet bezeerd toch??
Ik heb je nog aangemoedigd, ik stond bij de oversteek tussen de kromme boom en de erehaag. je keek helemaal achterom, dat was ook niet mijn bedoeling, om je zo uit de concentratie te halen

Apple schreef:De andere clubgenoten hebben afgezegd vanwege het weer. Helaas, want uiteindelijk was het met de oefencross weer prima
.
mooie sport gezien, geweldig gezellige mensen en een TOP organisatie!!
.
.
(He Canter
) _Jitske_ schreef:Mijn wang is trouwens wel erg mooi dik, en rood/paars..(He Canter
)

miss_jumpy schreef:_Jitske_ schreef:Mijn wang is trouwens wel erg mooi dik, en rood/paars..(He Canter
)
was je echt met je hoofd op de grond gevallen??
Het kwam toch omdat britt de hindernis aantikte en uit balans landde dat je er naast kwam te hangen? Britt stootte niet eens echt hard dacht ik, was echt een beetje pech wel.