Ik heb blauwe plekken en schaafplekken in mijn gezicht. Het lijkt wel of ik gemolesteerd ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar hartstikke goed dat je het gelijk weer gaat proberen, dat lijkt me ook het beste!
!
) . Het resultaat viel me helaas best wel tegen; 177 pt ergens rond de 10e plaats. Na de dressuur hebben we de cross gelopen, die ondertussen ook al n minuut of 10 achterliep. Ik vond de L cross idd best wel makkelijk. Alleen voor het water was ik nog n beetje afwachtend. Ik had ook al gehoord dat de tijd blijkbaar best ruim stond, er waren al diverse ruiters bijna 1 minuut te vroeg binnen geweest! Bij de kuil na de waterbak met t haagje bergaf met daarna de scherpe bocht naar rechts naar de bezembak, zagen we wel dat je die bocht rustig aan moest nemen (aangezien Pasjha ook wel van een lekker tempo houdt). We zagen er een meid té hard door de bocht gaan die daarna dus naast haar paard stond. Na de cross gelopen te hebben weer gaan opzadelen/omtrekken en toen los gaan rijden voor t springen.
en toen naar de DA. Ze vonden Pasjha heel relaxed met goede harstslag
. Daarna weer t water in, wel een beetje groot op het huisje ná t laatste water. Daarna in handgalop omdat ik nog iets van 1,5 min op m’n horloge zag staan! Slang en trakhener gingen goed. De bocht voor de verplichte doorgang n stukje groter gemaakt en daarna in verzamelde galop naar de laatste hindernis en finish. Helaas nog ruim een halve minuut te snel. Jammer want dit koste me 10 strafpunten. Uiteindelijk stond ik 9e net buiten de prijzen. Beetje raar gevoel aan deze wedstrijd overgehouden. Het ging eigenlijk heel goed, maar dat hele verhaal met de tijd vind ik eigenlijk best vervelend. Er waren ruiters die gewoon 1 minuut stil hebben gestaan voor de laaste hindernis…. Dat vind ik geen eigenlijk crossen meer.. moet je alleen gaan bedenken hoe je de tijd volkrijgt…
die ik was dacht dat ik het na de dressuur en springen wel kon vergeten en heb niet op de optimale tijd gelet.GvdT schreef:Ik snap wat je bedoelt van de tijd.
Ikdie ik was dacht dat ik het na de dressuur en springen wel kon vergeten en heb niet op de optimale tijd gelet.
Aangezien ik nooit binnen de tijd rijd en ook niet wist hoe hard je mocht ben ik lekker wezen rijden. Achteraf had ik der beter in kunnen houden, dan had ik nl nog een prijs gehad. Best wel zonde dat ik nu 13.6 strafpunten aan mijn broek kreeg waar ik wel wat aan kon doen.
Wijze les voor de volgende keer.
wel zonde hoor, dat je hierdoor een hoop verspeelde, jammer!
Hij moet er maar aan wennen (Oeste bedoel ik dan). Ik heb zin in Maarsbergen.
en ook HesterV in de cross voorbij zien komen.
)

Wordt trouwens nog wat want ik heb geen stopwatch