Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Als ze dan ook eens fries gaan leren..haha Onide schreef:
Oeh andrea dat word een feestje! Wat voor gevoel heb je over je examens? Geslaagd wel toch?

kan thuis ook wel 2 balken naar beneden lopen...
ze reageerd dan helemaal niet. Je kunt je sporen er op kapot trappen en Tu loopt gewoon normaal verder. GRRRRR. Maar het zal goed komen! Moet gewoon! Biertabje schreef:vief wat heb jij voor een lijst?! wanneer iedereen zich heeft aangemeld? want ik leef al wel wat langer die datum...
Ja ik had al zo'n vermoeden 
Is inderdaad een lijst met de datum waarop je je aangemeld hebt.

)
Niet dat wij wat gemaakt hadden maar goed 
Scheelde weer 2 uur!! Nog even een rokje geruild, toch een maatje kleiner gevonden en nog even over de kermis gelopen. Ga ik morgenavond waarschijnlijk nog even heen..
Viel me niet tegen, ze was alleen niet helemaal attent op mijn benen. Vanmorgen weer lekker naar duin geweest, was heerlijk weer, en een hoop konijntjes gezien!viefdepief schreef:Biertabje schreef:vief wat heb jij voor een lijst?! wanneer iedereen zich heeft aangemeld? want ik leef al wel wat langer die datum...Ja ik had al zo'n vermoeden
KloptIs inderdaad een lijst met de datum waarop je je aangemeld hebt.
Kunnen we straks weten wel nummer SGW Muts we zijn
Ik hoef nooit zo nodig op vakantie, ben bijna toch nooit thuis. Dus thuis zijn voelt voor mij als op-vakantie