[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:53

Heel NH emigreerd naar Friesland *grinnik*

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:00

Lekker is dat . Als ze dan ook eens fries gaan leren..haha

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:01

Onide schreef:

Oeh andrea dat word een feestje! Wat voor gevoel heb je over je examens? Geslaagd wel toch?

Ja, dat wordt em zeker wel!
Ik weet het niet, twijfel heel erg. Dus ik ga er vanuit dat ik gezakt ben en hoop op een her

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:05

Stond je er voor de examens niet zo goed voor dan? Of heb je examens voor je gevoel niet zo gemaakt?

reeskees

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:06

Gezellig, Die West Friezen voelen zich stiekum dus toch Fries...
Maar je moet het fries volkslied wel mee kunnen zingen hoor!
Hoort bij de inburgeringscursus.

PC, Kees heeft vandaag springvrij kan thuis ook wel 2 balken naar beneden lopen...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:08

Ik stond:

Geschiedenis 5.8
Economie 5.6
Nederlands 6.1
Engels 6.4
Aardrijkskunde 6.8
Wiskunde 5.9

Dus wel oké maar niet zo super goed. Ik heb ook eerst de havo gehaald en ben daarna VWO gaan doen, het was bij mij altijd al twijfel of ik VWO kon doen. Heb het uiteindelijk toch gedaan en ben dus wel bij de examens beland

Maar ik twijfel over geschiedenis, aardrijkskunde, economie en wiskunde en dat zijn net de belangrijkste vakken. Bij geschiedenis heb ik er wel vertrouwen in, m'n leraar haalt er wel het beste uit.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:33

Andrea: je hebt het vast wel gehaald! Pos. blijven!

Ik heb me vandaag iets raars meegemaakt. Ik fietste naar school en was bijna bij een vriendin waarmee ik verder zou fietsen, werd het opeens zwart voor mijn ogen en ben ik onderuit gegaan. Veel schaafplekken op mijn hand en elleboog kapot. Daarna zag ik wel sterretjes en moest ik overgeven. (Ben niet op mijn hoofd gevallen) Toen rustig naar school gefietst. (is 14 km.) en nu ben ik helemaal niet meer misselijk. Wel een hele pijnlijke schouder, ik denk wat verrekt.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:36

Ik hoop het maar.

Wat raar Renske!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:54

Renske, wat raar! Hou je het wel in de gaten, anders misschien toch even langs de dokter?

Andrea, ik zal voor je duimen, misschien helpt het wel

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:01

Ik houd niet zo van de dokter, die zegt altijd dat ik rustig aan moet doen.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:10

Vind het wel beetje eng klinken hoor..ben je niet oververmoeid ofzo?

Ik moet zo naar school voor een afspraak van 15 min..maar goed moet maar ff.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:28

renske: zou ik ook even doen!

Ik moet straks boeken inleveren, om half 3. Echt een rottijd, anders kon ik mooi na het middageten gaan rijden, maarja nu moet ik wachten tot vanavond

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:55

Raar Renske!

Ja irri Andrea! Ik moet vanmiddag werken tot 21 uur. Dus heb Wonderland al gelongeerd en Tu en de paarden met veulens naar buiten gedaan!

Gister trouwens les gehad! Ze loopt al wel minder knikkerig maar nog niet rustig. Ik heb nu gewoon lamme benen van het trappen. ze reageerd dan helemaal niet. Je kunt je sporen er op kapot trappen en Tu loopt gewoon normaal verder. GRRRRR. Maar het zal goed komen! Moet gewoon!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:11

Biertabje schreef:
vief wat heb jij voor een lijst?! wanneer iedereen zich heeft aangemeld? want ik leef al wel wat langer die datum...

Ja ik had al zo'n vermoeden
Klopt Is inderdaad een lijst met de datum waarop je je aangemeld hebt.
Kunnen we straks weten wel nummer SGW Muts we zijn

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:20

He jakkie Rens doe toch maar een beetje rustig aan

Ohwww ik ben weer helemaal vrolijk, mensen bij jullie ook van dat lekkere weer??
Ook lekker een kort dagje op school gehad. Gisteren wist ik al dat we een tussenuur hadden en al om 12 uur vrij zouden zijn. Wij met onze liefste glimlach naar de lerares om te vragen of we ons laatste keuze-uur niet in het tussenuur mochten doen
Zij zo van jah maar jullie willen dus spijbelen?
Wij nee hoor
We willen dan nu even een uurtje werken zodat we niet naar het keuze-uur hoeven..
Zij zo van nou, misschien dat ik jullie dan niet opschrijf!

Dus wij helemaal blij, maarja naar de pauze even naar haar toe gegaan of we alsjeblieft ook de antwoordenstencils mochten hebben
(konden we mooi even kopieren in in de mediatheek )
Ohww tuurlijk! Volgens mij was ze echt blij dat er iemand was die iets gemaakt had Niet dat wij wat gemaakt hadden maar goed
Dus wij met die antwoordenstencils in onze hand vragen wanneer we ze weer terug moeten brengen. Wij stelde het eind van het uur voor, zij zo van nee joh lever maar weer in wanneer we elkaar weer zien!

Nou dat waren we genoeg aanwijzingen volgens ons, dus zijn we lekker mét de antwoordenstencils naar de stad gegaan Scheelde weer 2 uur!! Nog even een rokje geruild, toch een maatje kleiner gevonden en nog even over de kermis gelopen. Ga ik morgenavond waarschijnlijk nog even heen..

Zo maar even naar Sambal.
Ga ik dat k*t JKK nog even te lijf, want er staan er echt zoveel en ik ben bang dat als de boer straks gaat hooien al die poedersuiker-planten in het hooi zitten!

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:39

Vief: Lief glimlachen werkt wel eens!!! hahah

MM: is het dan niet een idee veel overgangen te rijden? Lijkt me wel moeilijk hoor als Tu soms zo langzaam of gewoon niet reageert..

Verder voel ik me nu heeeeerlijk ontspannen na t trainen gister..Onwijs moe nu hahah maar wel lekker..Minder spierpijn dan ik dacht gelukkig!!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:46

Goeiemiddag!

Het nieuwe topic is goed begonnen zie ik al! Er wordt lekker doorgekletst!

Gisteren Dressuurles gehad met Marpie na 2 weken bijna alleen maar buitenrijden Viel me niet tegen, ze was alleen niet helemaal attent op mijn benen. Vanmorgen weer lekker naar duin geweest, was heerlijk weer, en een hoop konijntjes gezien!

Vanmiddag heb ik een bruiloft van een collega, ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet, het is helmaal geen "jurken-type" en dan vind ik het altijd een verassing hoe het staat om dan iemand in een jurk te zien!

Anja en Andrea: fijn dat jullie examens erop zitten! Geniet nu maar van je vakantie!

Renske: Dat zal wel even schrikken zijn geweest, wel oppassen hoor, beetje zuinig op jezelf zijn mag best!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:51

Ai Renske, dat klinkt niet fijn. Hopen dat het bij 1 keer blijft!

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:51

viefdepief schreef:
Biertabje schreef:
vief wat heb jij voor een lijst?! wanneer iedereen zich heeft aangemeld? want ik leef al wel wat langer die datum...

Ja ik had al zo'n vermoeden
Klopt Is inderdaad een lijst met de datum waarop je je aangemeld hebt.
Kunnen we straks weten wel nummer SGW Muts we zijn

Ooow, aangemeld bij de SGW mutsen?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:56

Ja

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 13:30

goeiemiddag
er wordt hier lekker veel geklets zeg
zit nu op school en het is wel saai
moet nog tot half 3 wachten.
vandaag rooster gekregen van de toetsweek en dat is maandags 1 toets dus dat is wel fijn :d

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:00

Ik heb zojuist alles geregeld voor onze vakantie. Nou alleen nog even 6 weken wachten en hopen op goed weer

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:16

Lekker Scum, waar gaan jullie heen?

Mijn eerstvolgende vakantie is 3 daagjes Ede ... onder het mom je moet er ook eens tussenuit Ik hoef nooit zo nodig op vakantie, ben bijna toch nooit thuis. Dus thuis zijn voelt voor mij als op-vakantie
Ben in 1999 voor het laatst op vakantie geweest, dan ook gelijkmaar ff 6 weken naar Nieuw Zeeland (januari+februari). Geweldig land trouwens.

Verder hoop ik dak eind juli 2 weken vakantie kan opnemen, we moeten dan ook met verschillende paarden naar een aantal keuringen, dus genoeg te doen dan.

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:29

Ik ga ook niet deze zomer..misschien weekendje ofzo maar daar houdt het wel mee op. Hoop eind juli klaar te zijn met afstuderen, maar zie het wel gebeuren dat augustus ook nog nodig is. Dus ff een zomer school..maar daarna wel helemaal klaar!

Tis nu lekker weer zeg..vergeleken gister enzo.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:32

Ik ga nu lekker ponypoetsen voor vanavond... Kees moet er natuurlijk wel weer gelikt op staan voor de dressuur