Eventinggek schreef:Me ook nog![]()
L paarden ring 7:
nr. 138 Suzanne Bouten Pasjha Belfeld 10,07 - 15,14 - 15,34
Ja, ik wist je echte naam eigenlijk niet, maar vanaf nu wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eventinggek schreef:Me ook nog![]()
L paarden ring 7:
nr. 138 Suzanne Bouten Pasjha Belfeld 10,07 - 15,14 - 15,34
Ga je met Jupiter nog M starten trouwens of ga je al over naar de Z
miss_jumpy schreef:Ja, ik wist je echte naam eigenlijk niet, maar vanaf nu wel![]()
Ga je trouwens met haar mee naar Etten Leur? Daar start zij toch voor t eerst dit jaar hé?!
en het parcours ook
ziet er harstikke leuk uit!
GvdT schreef:MJ an ik je voorlezer lenen. Beloof ik dat ik je niet ga inhalen![]()
Alleen als je ergens vast komt te staan moet je even bellen, kijk ik of ik het gas er op kan zetten en kom ik je redden![]()
![]()
We kunnen wel samen, en Bento misschien ook, cross lopen is wel gezellig ook.

en aangezien ik zelf ook nog een paardje moet trainen denk ik neit dat dat er van komt... Maar wie weet.. Is LMZ op zondag???
floor01 schreef:@ Suzanne: Ik ga idd met Madeleine mee naar Etten-leur.. Ik ga denk ik niet kijken in Chaam..nog al een pokke end vanuit Zuid-Zuid-Limburgen aangezien ik zelf ook nog een paardje moet trainen denk ik neit dat dat er van komt... Maar wie weet.. Is LMZ op zondag???
Maxjuh schreef:Ik ga mee als groom met Laraine da silva, ze start de 12e in chaam met haar 2 paarden en denk dat ze met haar nieuwe de 19e start in het L
?? 

Scum schreef:Ik zie dat Kim Peters weer terug is gegaan naar het L. Kan ik me ook wel voorstellen.
De B paarden zullen nog wel een weekje moeten wachten.

L0ve schreef:oeps niet gezien dat iemand de tijden er al op had gezet sorry :S![]()
En de 19e moet ik zelf rijden heb er echt zin in!

EmMetjes schreef:Ik start ook L paarden in ring 8. Startnummer 165 en moet om 10.00 uur dressuren, 16.08 uur springen en 16.28 de cross rijden. Pfff, wel veel tijd ertussen in zeg. Kan mijn complete harnarchement van beide paarden wel meenemen en dan gaan vetten. Wordt de tijd tenminste nuttig besteed
Ik cross in het knalrood.