Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
st. nr 99 - ring 5 09:14, sp 12:28 en 12:48 cross.

Eventinggek schreef:*o/* ik ben compleet naar zondag verzet! Wel op tijd maar daar gaan we maar niet om zeuren hést. nr 99 - ring 5 09:14, sp 12:28 en 12:48 cross.
Dus gewoon navragen!! Je kunt dus nog verplaatst worden!
Ik zou zeggen gewoon proberen!! Zeker doen anders heb je helemaal balen tijden...
Mijn vader heeft een camper die op onze pickup kan en dan kan er zelfs ook nog de trailer achter
dus dat is wel handig. Moet ik wel nog effe gaan slijme hihi 
gomir schreef:Volgens mij rijden alle L-pony's op zaterdag PP.
Misschien kun je proberen of je HC mag starten dus alleen springen + cross? Of HC starten in je eigen rubriek, maar je dressuurproefje in een paardenbaan starten(ivm de mogelijkheid dat je het minimaal aantal punten niet haalt...)

L0ve schreef:Heksenlaak was al vol geloof ik.
gr
GvdT schreef:L0ve schreef:Heksenlaak was al vol geloof ik.
gr
Ik heb al heel vroeg stalling besproken en voor de zekerheid even na gevraagd of het wel door gekomen was.
Ik begreep dat het van vrijdag op zaterdag aardig vol was,dat was 2 weken terug.
Van zaterdag op zondag nog niet en dat geldt volgens mij voor eventinggek.
is toch relaxter als je op je gemakkie je klaar kan maken... Hoever ligt Heksenlaak ongeveer van Barchem af? Lielle schreef:km of 5 begreep ik.Tel nr is 0573-441306
en dan vanavond maar vlug bellen.
ik heb nog niet echt veel bokkers ontmoet

gomir schreef:Ik zie je wel op de wedstrijd denk ik Eventinggek
Wat was je startnummer ook alweer? Het mijne is 104
schimmel en mijn crosskleur is groen/bordeaux. Dus ik zit bij jou in de ring, 6 nrs voor jou! Misschien zie ik je na de dressuur, anders voor t springen. Ik ga direct na de dressuur de cross lopen, ik denk niet dat ik dat zaterdagavond nog kan doen....
Dressuur zit ik er zelden eerder dan 4 combinaties voor me op
Komt mooi uit deze keer