patsmu schreef:leuke foto's!!
Ik heb ook in Gorssel gereden, na er ongeveer een jaar uit te zijn geweest in de L- ponys. Ik was nummer 182.
Mijn dressuur was echt bagger, kwam het terrein op en moest de ring in en mijn snelheidsmonster is dat geen goed plan. Maar ja, 133 punten was het resultaat.
Toen maar de cross gelopen en ik vond alles wel te doen, maar het is altijd afwachten wat ze doet. Toen het parcours bekeken en dat was ook wel te doen. Nog ff wat wezen drinken en gegeten en toen maar haar ingepakt en opgezadeld. Het springen ging echt super, kon overal netjes bijrijden en had mooie afstanden steeds. Ze ging wel hard, maar was nog wel bestuurbaar. Naar de dierenarts en alles was goed. Toen de cross in. Ze ging echt flitsend bij de start weg en het liep de hele cross zo fijn, ze ging wel verschrikkelijk hard maar dacht zelf wel heel fijn mee. Zelfs het water over de boomstam ingesprongen, ze kwam nergens twijfelend naartoe. Maar ik kwam uit het water en keek nog eens op mijn klok, nee nog 2 minuten!! Veel te snel, geprobeert zo rustig mogelijk verder te gaan en uiteindelijk 30 seconden te vroeg over de finish. Maar het liep allemaal super en ik heb mijn 2 winstpunten. Nu maar even inschrijven voor Hattem, dat is in mijn achtertuin, is toch wel leuk om mee te doen. Doen er nog meer mee???