Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmuts schreef:Nee hoor, de echte reden dat ik niet vóór juni wil starten is dat ik die tijd nodig heb om alle moed weer te verzamelen. Want hoe leuk het ook is: ik blijf het super-eng vinden. In Ede heb ik halverwege de cross bijna in het bos staan kotsen van de spanning
gomir schreef:Als ik mijn moeder kan overtuigen van het feit dat een weekendje Wanroij een leuk idee is dan ben ik ook van de partij
Karin schreef:En een hoge bult zand midden op de diagonaal waar je overheen moet, dat hebben de meeste paarden thuis ook niet in hun binnenbakje.
MissM schreef:Het is alleen zo ver weg om 2x op en neer te rijden, en voor het vervoer van m'n paard ben ik toch wel van mijn moeder afhankelijk, en ik denk niet dat ze dat doet.. (zelfs niet voor een kopje warme chocomel)
missmuts schreef:Hoe lang doe je erover om het 3 keer te lopen? Dan mag je wel heel vroeg aanwezig zijn.
Is er niet een punt in 'de zaal' waar je het hele parcours kunt overzien? (of zeg ik nu iets heel doms?)