klopt, in de kop van Friesland. Misschien iets zoeken voor weekendje weg want het valt in onze vakantie met dan de cross erbij Misschien ook heen en weer. Ik had daar nog een gat in de agenda
Ik heb het bekeken maar is 2,5 uur heen vanaf ons en dat vind ik wel ver. Ik heb daar ook een gat want vanaf ermelo 2 juli heb ik niets meer staan tot 12/8 wieringwerf.
Sgw Oenkerk kun je opgeven met een inschrijfformulier en die sturen naar joldeolthof@gmail.com Staat niet zo duidelijk op startlijsten Dit jaar weer op het grote terrein. B zonder dressuur.
@luckydunky een vraagje. Misschien weet jij dat? Zag bij de sgw oenkerk alleen overnachten staan bij johanna-hoeve.nl. Zijn er ook nog andere locaties?
Robin_Rikkie
Geplaatst: 26-06-16 12:47
Hoi
Weet er toevallig hier iemand of SGW Westdorpe nog doorgaat? Omdat er nog niks bekend is over de inschrijdatum..
@streep Oenkerk ligt maar 15 minuten boven Leeuwarden (hotel overnachtingen) en in Hardegarijp (10 minuten) ook een vd Valk hotel. Camping De kleine Wielen in Leeuwarden of camping De Johanna hoeve in Rijperkerk. Misschien heb je hier wat aan?
avi5987
Geplaatst: 26-06-16 22:02
Robin_Rikkie schreef:
Hoi
Weet er toevallig hier iemand of SGW Westdorpe nog doorgaat? Omdat er nog niks bekend is over de inschrijdatum..
Alvast bedankt
Westdorpe kun je gewoon inschrijven via mijnknhs!
Robin_Rikkie
Geplaatst: 26-06-16 22:16
avi5987 schreef:
Robin_Rikkie schreef:
Hoi
Alvast bedankt
Westdorpe kun je gewoon inschrijven via mijnknhs!
Ooh dankjewel! Zover had ik nog niet gekeken
esje01
Geplaatst: 10-12-16 10:52
De kalender voor 2017 is vastgesteld? Of ben ik te voorbarig. Wie weet er meer?
kikkerdril4
Geplaatst: 10-12-16 15:13
esje01 schreef:
De kalender voor 2017 is vastgesteld? Of ben ik te voorbarig. Wie weet er meer?
Volgens mij moet daar nog over vergaderd worden, maar een paar hebben al een datum vastgesteld waarop ze eigenlijk altijd de wedstrijd houden :p