Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sim schreef:Ik heb trouwens nog een kort filmpje van 138 dacht ik. Schimmeltje en ruiter in het oranje.

Sim schreef:Niks van gemerkt. Mijn paard was meer onder de indruk van het wafelhuisje bij hindernis 5.
Had nog zo bedacht dat mijn ideale lijn vlak langs het huisje ging, maar helaas: mislukt
Dressuur braaf rondgereden, 198 punten: heel tevreden mee! Springen wederom foutloos, ook heel tevreden mee! En de cross... Tja... We begonnen best aardig, hadden toen een stop op 6a, 7 en 8... Paard toen maar even verteld dat dit niet de bedoeling was en vervolgens de rest van de cross doorgevlogen. Toch fijn gefinisht dus!
Hoop niet dat daar een fotograaf stond, die valt om van het lachen bij het bekijken van de foto's denk ik
shirleyp schreef:Haha! Hier hetzelfdeHad nog zo bedacht dat mijn ideale lijn vlak langs het huisje ging, maar helaas: mislukt
![]()
Ik ben 50/50 tevreden over vandaagDressuur braaf rondgereden, 198 punten: heel tevreden mee! Springen wederom foutloos, ook heel tevreden mee! En de cross... Tja... We begonnen best aardig, hadden toen een stop op 6a, 7 en 8... Paard toen maar even verteld dat dit niet de bedoeling was en vervolgens de rest van de cross doorgevlogen. Toch fijn gefinisht dus!
Dat vliegen namen we op de eennalaatste sprong erg letterlijk trouwens... Paardlief zetten erg fanatiek af waardoor ik er gevoelsmatig achteraan kwam als een kitesurferHoop niet dat daar een fotograaf stond, die valt om van het lachen bij het bekijken van de foto's denk ik
Heb me wel afgevraagd waarom er zoveel weigeringen bij 6 waren... Sunneva schreef:shirleyp schreef:Haha! Hier hetzelfdeHad nog zo bedacht dat mijn ideale lijn vlak langs het huisje ging, maar helaas: mislukt
![]()
Ik ben 50/50 tevreden over vandaagDressuur braaf rondgereden, 198 punten: heel tevreden mee! Springen wederom foutloos, ook heel tevreden mee! En de cross... Tja... We begonnen best aardig, hadden toen een stop op 6a, 7 en 8... Paard toen maar even verteld dat dit niet de bedoeling was en vervolgens de rest van de cross doorgevlogen. Toch fijn gefinisht dus!
Dat vliegen namen we op de eennalaatste sprong erg letterlijk trouwens... Paardlief zetten erg fanatiek af waardoor ik er gevoelsmatig achteraan kwam als een kitesurferHoop niet dat daar een fotograaf stond, die valt om van het lachen bij het bekijken van de foto's denk ik
Renske, stond jij daar niet?
odD_Fotos schreef:Heb me wel afgevraagd waarom er zoveel weigeringen bij 6 waren...

... Cross eigenlijk best wel fijn gereden, echt lekkere stukjes paar wat mindere. Heb ook de afsprong het water in gedaan ...jeej, dat wilde ik vorig jaar al proberen
foutloos, maar wel iets van 17sec buiten de tijd .. viel me wat tegen. Hele mooie stijlpunten bij de ene, de andere wat gewoontjes. Wel nog 5e prijs