[SGW] SGW BATHMEN een na laatste van het seizoen!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: SGW BATHMEN een na laatste van het seizoen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:00

Ik heb ook fijn gereden vandaag. Foutloze cross en foutloos gesprongen. Erg blij met mijn jonge paard!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:48

Ik heb trouwens nog een kort filmpje van 138 dacht ik. Schimmeltje en ruiter in het oranje.

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:52

Hier ook een fijne afsluiter van het seizoen. Dressuur 187, springen foutloos en twee weigeringen in de cross. Maar het belangrijkste ze liep fijn de cross door en we hebben hem uitgereden!! *\o/*

Ik was startnr 129 donkere schimmel in het oranje/groen :)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:53

Ook mijn dag is goed verlopen! Hele stomme pechbalk op 1 maar een verder erg fijn parcours! Crossen super veel controle en mooi foutloos en binnen de tijd :)
Hij stond er echt super aan en ben erg tevreden.

Super allemaal mensen!

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:05

Ik heb erg fijn gereden! Dressuurpunten vielen helaas tegen. Wel foutloos gesprongen en gecrost.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:05

Hier gelanceerd door paard lief tijdens het losrijden voor het springen. Hard op me rug terecht gekomen, dus daarna niet meer gestart. Morgen ben in hindernis controleur dus zal de bokkers die morgen meedoen wel langs zien komen.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:37

Gefeliciteerd iedereen met de goede verhalen en prijzen.

Balen Nicole

Voor mij was Bathmen helaas ook minder succesvol. Bij het losspringen wat gegleden voor de oxer waardoor ze deze 2x weigerde. Helaas was hierdoor mijn vertrouwen een beetje kwijt en reed ik te afwachtend. In het parcours dus helaas ook 2 weigeringen.

De start van de cross ging daarentegen fantastisch. Heel fijn ritme en ze vloog over de sprongen.
Helaas was er bij hindernis 6 een of ander feest? Ik reed net m'n lijn aan voor deze sprong toen daar op het erf een koetsje o.i.d. wegreed over het grind. Weet niet precies wat het was.
Helaas had mijn snelle merrie dit eerder door dan ik, dus ik ben onvrijwillig afgestapt :P
Echt balen want ze voelde zo ontzettend fijn aan in de cross. Gelukkig over 2 weken nog herkansing in Rekken.

Meer mensen die daar eigenlijk last van hebben gehad bij deze hindernis?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:50

Niks van gemerkt. Mijn paard was meer onder de indruk van het wafelhuisje bij hindernis 5. :D

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:02

Sim schreef:
Ik heb trouwens nog een kort filmpje van 138 dacht ik. Schimmeltje en ruiter in het oranje.

Dat ben ik! Filmpje zou erg leuk zijn :)

Ik heb ook fijn gereden. Dressuur ging fijn, jury vond het wat braafjes. Springen en cross foutloos en binnen de tijd. Net buiten de prijzen, maar erg blij met hoe hij vandaag weer aanpakte :)

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:19

Sim schreef:
Niks van gemerkt. Mijn paard was meer onder de indruk van het wafelhuisje bij hindernis 5. :D

Haha! Hier hetzelfde :D Had nog zo bedacht dat mijn ideale lijn vlak langs het huisje ging, maar helaas: mislukt :')

Ik ben 50/50 tevreden over vandaag :o Dressuur braaf rondgereden, 198 punten: heel tevreden mee! Springen wederom foutloos, ook heel tevreden mee! En de cross... Tja... We begonnen best aardig, hadden toen een stop op 6a, 7 en 8... Paard toen maar even verteld dat dit niet de bedoeling was en vervolgens de rest van de cross doorgevlogen. Toch fijn gefinisht dus!

Dat vliegen namen we op de eennalaatste sprong erg letterlijk trouwens... Paardlief zetten erg fanatiek af waardoor ik er gevoelsmatig achteraan kwam als een kitesurfer :oo Hoop niet dat daar een fotograaf stond, die valt om van het lachen bij het bekijken van de foto's denk ik :o

Mikebrdt71

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:01

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:06

shirleyp schreef:
Haha! Hier hetzelfde :D Had nog zo bedacht dat mijn ideale lijn vlak langs het huisje ging, maar helaas: mislukt :')

Ik ben 50/50 tevreden over vandaag :o Dressuur braaf rondgereden, 198 punten: heel tevreden mee! Springen wederom foutloos, ook heel tevreden mee! En de cross... Tja... We begonnen best aardig, hadden toen een stop op 6a, 7 en 8... Paard toen maar even verteld dat dit niet de bedoeling was en vervolgens de rest van de cross doorgevlogen. Toch fijn gefinisht dus!

Dat vliegen namen we op de eennalaatste sprong erg letterlijk trouwens... Paardlief zetten erg fanatiek af waardoor ik er gevoelsmatig achteraan kwam als een kitesurfer :oo Hoop niet dat daar een fotograaf stond, die valt om van het lachen bij het bekijken van de foto's denk ik :o

Renske, stond jij daar niet? :D

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:20

Mijn Foto's staan in elk geval online, van deze eerste dag! Géén kitesurfers gezien ;) Heb me wel afgevraagd waarom er zoveel weigeringen bij 6 waren...
Geniet van de foto's op http://www.oddfotografie.nl

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:43

Sunneva schreef:
shirleyp schreef:

Renske, stond jij daar niet? :D

Toen jij langskwam stond ik daar wel. Maar ik ben vlak na jou de cross gaan lopen in tegengestelde richting om te eindigen bij hindernis 6, daar heb ik shirley ook op de foto.

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:45

odD_Fotos schreef:
Heb me wel afgevraagd waarom er zoveel weigeringen bij 6 waren...

Ik ook! En ik was er zelf helaas één van...

Dressuur 179 (ging ook niet al te best), springen 2 balkjes en in de cross dus 1 weigering een maar 2,4 strafpunten voor tijd.
Was nog bijna uitgesloten op hindernis 13, omdat ik (met m'n voet) het rode vlaggetje eraf sprong, maar dat is nog goed gekomen!
Niet bepaald een L debuut wat ik gehoopt had, maar ik heb m'n winstpunt binnen! :D

Foto's zijn altijd welkom (172, vos met groen & donkerblauw)!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:47

glenstorm schreef:
Toen jij langskwam stond ik daar wel. Maar ik ben vlak na jou de cross gaan lopen in tegengestelde richting om te eindigen bij hindernis 6, daar heb ik shirley ook op de foto.

Gelukkig bij hindernis 6 dus :D Ben benieuwd!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:55

Die van mij was ook veel meer onder de indruk van het wafelkraampje :P

Prachtig weer en een hele lange dag. Peerd zat met dressuur en bij de trailer wat op standje zondag geloof ik :+
Dressuur wel netjes 207 ... springen heel voorzichtig gereden ivm het 'drama' van vorig jaar, maar nu foutloos *hele grote zucht, zennnn* :Y) ... Cross eigenlijk best wel fijn gereden, echt lekkere stukjes paar wat mindere. Heb ook de afsprong het water in gedaan ...jeej, dat wilde ik vorig jaar al proberen :D foutloos, maar wel iets van 17sec buiten de tijd .. viel me wat tegen. Hele mooie stijlpunten bij de ene, de andere wat gewoontjes. Wel nog 5e prijs :D

Weet iemand waar de stijljury's zaten? Er zal vast 1 op het veld gezeten hebben, maar waar de andere? Bij de greppel?

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:01

Nog leuke foto's van 107?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:25

Lappie_Lap ik heb er met een even gepraat en die zat bij de een na laatste hindernis op het veld bij het springen.

xxsifra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:49

xannee100 & ik hebben de hele dag gefotografeerd! Ik heb (bijna) alle combinaties gefotografeerd!
Hij is nu alles aan het uploaden, ik stuur morgen een linkje in dit topic en xannee100 ook. :D

Afbeelding
edit:
Hierbij mijn linkje https://www.oypo.nl/143E67169F164C06

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:06

Oh ja glenstorm, dat was idd ook nog een mogelijkheid!

@ xxsifra .. je bent echt net bij mijn voorganger gestopt voordat je met de L ponys verder bent gegaan :+

xxsifra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:16

Ja ik moest toen nét even heen en weer lopen.. Maar mijn vriendin heeft je wel als het goed is!
Sorry.... :')

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:31

xxsifra schreef:
Ja ik moest toen nét even heen en weer lopen.. Maar mijn vriendin heeft je wel als het goed is!
Sorry.... :')

Hoihoi Sifra! Heb je ook nog fotos van nummer 62? Dit mist net helaas.

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:42

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 06:09

Goedemorgen mede bokkers! Iedereen succes vandaag! Wij hebben er in ieder geval zin in :D