Ik ben super benieuwd naar de cross! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
domosan schreef:Ik ga straks lopen en doe zondag mee. Ik weet niet of er mensen zijn die willen dat ik foto's maak? (Loop wel L ponys/B paarden route) Ben redelijk blij met m'n start tijden, rond 11 uur pas dressuur rijdenIk ben super benieuwd naar de cross!
Geert zag het wel zitten en hij mocht rijden dus ik mocht aan de kant stressen. Helaas knapte Geert zijn beugelriem tussen hindernis 3 en 4 en heeft hij (gekke waus) hindernis 4 tm 7 maar zonder beugel gesprongen. Toen heeft hij vrijwillig (not... erg boos ) de cross verlaten. Geert heeft 3 jaar geleden zijn onderbeen verbrijzeld en vangt alle sprongen op met zn goede been. Maar juist van die kant was hij de beugel kwijt. En zijn slechte been kan het gewoon niet opvangen. Stoppen was echt de verstandigste keuze, al is die brombeer naast me het daar niet mee eens
. 
voor de cross was ik mega zenuwachtig maar we hebben een superfijne rit gemaakt, netjes binnen de tijd en helemaal foutloos! Hier en daar kan het nog wat netter, vooral lijntjes zoals van vijf naar zes en van acht naar negen. Maar over het algemeen een heerlijke cross met een fijn ritme gereden!
Echt een knap paard heb jij!!!
Top gevoel dus! Gefeliciteerd!
Springen was misschien beetje onstuimig maar wel foutloos. Super tevreden daarover want dat ging ook wel es anders. De cross vond ik echt wel pittig staan. Maar ze pakte weer fantastisch aan. Lastige lijn van 5 en 6 zonder problemen. Bij 8 heb ik een volte gemaakt naar 9. Kwam erg mooi uit. De opsprong moest ik wel even paar tikkies erbij geven want anders stond ze stil, maar dat lukte ook foutloos. Alleen boom/haag voor het water moesten we even nader inspecteren. Het is en blijft een lastig punt voor der zo dicht het water achter een hindernis. Daar moeten we even op oefenen. Maar verder ging ze als een speer dus ben super tevreden! Ik was de eerste van de 1 weigeraars dus voelt toch beetje als een overwinning