Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
over de dressuur was ik tevreden, springen en de cross foutloos
in de cross 17 sec. te snel maar was super leuk! hartslag was voor de cross veel hoger dan daarna xd in het regiokampioenschap 3e geworden en dat op onze 2e eventing wedstrijd! mijn dag kan niet meer stuk
ikkedus schreef:Ben net terug van het kijken. Heb dit altijd al graag een keer willen zien. Was erg leuk! Topweer en mooie hindernissen. Voor de aanspanningen was het wel ploegen bij het water zeg MAN!
Ik heb B paarden en L pony's een stukje gezien.
Het was best glad dus ik heb wel wat uitglijders hier en daar gezien. 1 grote vos gleed voor hindernis 11,op zijn kont. Ruiter stopte daarna. Respect daarvoor!
Ik was net een lesklantje, dierwaardig gelijk enthousiast voor volgend jaar. Goed oefenen dan moet dat lukken, heeft een ervaren sgw paard onder haar kont dus.

kyrkelover schreef:Nou wij zijn ook weer thuis.
Eerst in de ochtend de dressuur die goed ging maar zeker niet super, 181punten viel een beetje tegen.
Vervolgens foutloos gesprongen en een foutloze cross binnen de tijd en daarmee op een 8e plaats van de 24 geëindigt.
Wij vonden het een simpele cross , maar wel heel leuk gebouwd.
En wat geweldig zoveel publiek zeg!!
We waren overigens nummer 88 met felgroene caphoes dus mocht er iemand foto's hebben.

ikkedus schreef:Mamamier: ik heb ook echt even verliefd op jullie pony!! Kruising met fjord of haflinger? Erg gaaf enthousiast dier. En een leuke combi qua rijden!