Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vond het een hele mooie cross op een hele mooie locatie. vooral die heuvels vond ik gaaf. De dressuur was goed ons doen. Helaas piepte ze langs een hindernis met springen, maar de cross ging weer heel goed foutloos en binnen de tijd. Ook fijn dat het zo'n lekker weer was
Iedereen die nog moet heel veel succes. Ben wel benieuwd naar foto's
Ibonn schreef:Ik zat bij H13 en zat in dubio... Weigering of uitsluiting wegens hulp van derden ... Zonder je moeder was je H13 voorbij gereden maarja met de weigering en tijdfouten ben je ook al flink bestraft. Dit doe je niet snel meer
Wat ook opviel was dat er door ingehaalde ruiters veel te kort op elkaar gereden werd. Beseffen die ruiters niet hoe gevaarlijk dat dat is en niet zomaar een stom regeltje van de knhs?
oeps! Wijze les voor de volgende keer. kyrkelover schreef:Ja daar snap ik dus helemaal niks van want hij heeft die hoek 3x!!! gelopen.
En het was toch echt geen rocket science. Volgens mij wist hij het prima, maar dan begint hij in een keer toch te twijfelen of zo.
Maar geloof mij het is een wonder dat hij aan de verplichte doorgang gedacht heeft. En ook in de dressuur rijdt hij standaard wel 1 onderdeel verkeerd.
Hoe hij dat voor elkaar krijgt I have no clue.