Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LoveUggs schreef:margreet4 schreef:Ik zet dr ook nooit met stiften op de trailer... straks gaat het fout... liever niet!
Wij gaan zo onderweg! (naar het B&B) Hopen dat het weer mee zitIk heb er zin in
Zo al?! Waar laat je je paard dan als ik vragen mag..?
(hoorde vorig jaar mensen geloof ik over Duindicht enz... Maar kan ook bij een andere cross geweest zijn..)
Springen ging fijn en goed voor ons doen
1 balkje! Ze voelde erg fijn, maar hi 8 struikelde ze.. bij de dierenarts was ze linksvoor niet/wel goed. Mocht wel starten maar als ik wat vreemds voelde moest ik stoppen! Ze voelde wat kort en na het inspringen van de cross struikelde ze weer, dus maar besloten niet te starten! Erg jammer!! Maar had geen zin in een stokkreupel paard ook al is de cross nog zo mooi en voelde ze fijn! (paard is een type dat doorgaat, al gaat ze bij wijze van op 3 benen verder dan nog
) Been is ook niet dik mag overal aan zitten, wel wat warm aan de binnenkant dus ze krijgt even rust! En koelbeurten! 
Op hindernis vier, 3 keer een weigering, helaas en de vierde keer eroverheen, maar merkte dat wij beiden moe aan het worden waren. Hindernis 5, de oxer, 1e keer een weigering en daarna erover maar ik lag er bijna naast,... wel doorgereden, maar bij 6 lukte het weer niet, ik vond het mooi zo! Hij had zijn best gedaan, het was bovenverwachting goed gegaan! Volgende keer gaan we eerst beter oefenen en doen we het gewoon nog eens ! We hebben genoten!

gelukkig tegen de middag een heel stuk droger!