Leuk om al die positieve verhalen te lezen! Fijn dat het bij de meesten goed is gegaan.
Na een winter keihard trainen op springparcoursen zijn we gisteren in de L gestart. Otto deed het goed, ik ben erg tevreden en dat geeft vertrouwen voor het komende seizoen.
Dressuur 183 ptn, springen twee balkjes en foutloos gecrosst.
Hij had er echt zin in bij de cross! Stuiter stuiter door het starthokje, en ik voelde hem echt aantrekken op de paden. Bij 4 en 5 had ik al besloten voor het alternatief te kiezen, ook al was rechtdoor over de puntjes vast ook wel gelukt, eerst maar even safe een cross doorkomen. Wie had daar nog meer het alternatief genomen en welke kant langs heb je de lus gemaakt? Ik rechtsom. Door over de picknicktafel en over de "stobbe de baan in". Daarna iets te vroeg de overkant weer in (ik had me zo ingeprent dat ik daar moest oversteken en de baan weer af, dat ik er nog te vroeg af ging
). Goed over de afsprong. Boom op bult, heggetjes, piano, huisjes enz. alles goed. Bij de paddestoeltjes stond het linker vlaggetje me niet aan dus die heb ik eraf geschopt met m'n voet. Hij sprong 'm wel heel braaf en het was geen fout. Waterinsprong een beetje aarzelend maar doorgedrukt en ook geen fout. Zeemeermin en de laatste nog, en foutloos rond. We hebben echt genoten!
Hartslag 58 voor de cross en 58 na de cross.
Fijn om te lezen dat het meevalt met de gewonde!
AnkeVivaldi schreef:Ik heb vandaag ook nog een aantal L combinaties erop staan. Kwam voor een aantal meiden maar heb tussendoor ook wat anderen op de foto gezet. Zal morgen even uitzoeken of daar ook bokkers bijzaten. Rond de startnummers 70/90 geloof ik.
Yeah, nummer 73! 
Ik heb al een leuke foto gevonden bij Henry van Arem: