Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WIeeej. En weer fit op stal. 
. Venga wat balen...... Hopenlijk is het op te lossen (voor) volgende week. Mijn paard maakte zijn debuut vandaag en voor mij was het ook al weer 2 jaar geleden. (Pech)balkje met springen en 1 stop in de cross die volledig aan mij te wijten was. Heerlijk gereden en super tevreden! 

Onderweg vond ze het on-ge-lo-fe-lijk spannend, maar ze deed het wel! Het zag er ongetwijfeld niet heel erg vertrouwd uit, maar ze liet zich goed overtuigen! Op 8 had ik een echte stop, zo dat bos uit vond ze niet tof. De opsprong ging uit stilstand, dus ik gok daar ook een weigering. En voor het water alleen een hapering op de top van het 'heuveltje' en daarna liep ze zo door, knappe merrie!
Dus ik kan 1, 2 of 3 weigeringen hebben haha, maar dat maakt niet uit! Al met al, super tevreden! Ze heeft heel veel gezien en geleerd vandaag 

M_Vainqueur schreef:Hier een domper...ik was degene die keihard werd gelanceerd voor de waterbak toen paard zich even 180 graden draaide. Niet zo fijn gevallen en kan nu niet meer lopen van de pijn en mijn enkel is (helaas niet overdreven) 5x zo dik. Baal ontzettend, tot en met 10 ging die zo fantastisch, maar ik krijg hem dan gewoon niet meer terug om normaal het water te benaderen. Dit is wel de druppel om te kijken of een ander bitje wat kan betekenen voor me...ben onwijs tegen verschillende bitjes, maar hij reageert Altijd op het watertrensje maar in de cross kom ik na een paar hindernissen niet meer door. Iemand een tip voor een geschikt bitje voor een paard wat opzich heel gevoelig is in de mond en een ruiter met een rustige en bewuste hand?
.!
ben je al bij de huisartsenpost geweest? Beterschap!
. Doordat mijn man enthousiast aanspoorde ziet het er minder netjes uit allemaal.