Roxxiejj schreef:Ik vind Holten ook altijd de leukste 'instap cross'het niveau van de hindernissen is laag, maw er zijn geen technische hindernissen. Voor jonge paarden is het daarom leuk om dit spelenderwijs mee te nemen en ze voor te bereiden op het grote werk. Voor de wat meer ervaren paarden is het eens wat anders dan bakhobbelen. Daarom kan iedereen hier ook aan mee doen
Dat en de geweldige organisatie doet mij al voor de 4de jaar daar starten, alle keren nog met een ander paard. Kijken of ik met deze koei ook kans maak op die fel begeerde eerste plaats, met andere 3 paarden altijd nig gewonnen
Dat is ook de reden waarom ik met mijn oudje van 24 deze cross nog doe. Zelfs voor zo'n oudje is het prima te doen.
het niveau van de hindernissen is laag, maw er zijn geen technische hindernissen. Voor jonge paarden is het daarom leuk om dit spelenderwijs mee te nemen en ze voor te bereiden op het grote werk. Voor de wat meer ervaren paarden is het eens wat anders dan bakhobbelen. Daarom kan iedereen hier ook aan mee doen
En anders heb ik pech