Maar zo te zien heeft de organisatie alle paden al met extra zand bedekt. Super zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iemand al zin in watermeloen? Ik heb de paden al even bewandeld en idd ze zijn al met extra geel zand bedekt en lekker stevig! geen mulle paden en geen zwarte glibber modder! op de losse stukken ligt al greffel dus aan de bodem gaat het zeker niet liggen!!!
en er staat dat het ver lopen is van parkeerterrein naar wedstrijdterrein, hoe ver is ver? En is dat ook naar de dressuurringen zo? hetismij schreef:Ik ben benieuwd naar fotoooos! Iemand die in de buurt woont??en er staat dat het ver lopen is van parkeerterrein naar wedstrijdterrein, hoe ver is ver? En is dat ook naar de dressuurringen zo?
er zal ongetwijfeld wat nieuws bij zitten, want ik hoorde dat ze hard gewerkt hebben aan het cross parcours

Horsemaniac schreef:krijg altijd kriebels als ik mijn starttijden zie. hihi zin in!!!..jeetje BVW en jij dacht dat je kon uitslapen???
nou verkeerd gedacht! volgens mij willen ze de dressuur zo snel mogelijk afgehandeld hebben
Sue_ schreef:ja arme bianca....
Poess91 schreef:Wanneer is precies de cross?
Heb dit namelijk nog nooit in 't echt gezien, dus dat is eigenlijk wel iets wat ik dan zou willen zien.
Tody schreef:Goed dat je het zegt! Anders had ik echt zaterdag pas weer gekeken ofzo...Scheelt voor mij ook een uur. Hoop dat het zo blijft. Nog net tijd om na de dressuur de cross te lopen voordat ik met de eerste moet springen.
sorry Tody dat ik je niet genoemd had
zag je wel op de lijst staan
SUCCES!!!