[SGW] SGW Ede - Putten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Re: SGW Ede - Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:15

startlijsten staan online 8-)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:25

Ik zie het, beetje apart alleen.. Moet je nu gaan opgeven bij de ring meester voor het springen?

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:32

Ik denk dat je je bij het springen gewoon moet aanmelden als je klaar bent?
Ben wel blij met mijn tijden :)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:57

Jij bent snel MizzMontana! TOP! klopt Sannnn! dat werkt vaker zo met springwedstrijden... voor diegenen met meerdere paarden wel erg handig... ik ga na de dressuur rustig om zadelen en daarna mijn spring rondje doen! meesten zullen dat doen en dan spring je gewoon wanneer jij er klaar voor bent! geen gerace en gevlieg ;) hoef pas om 10.55u dressuur te rijden dus verwacht voor 12 uur mijn spring rondje klaar te hebben!! :D heerlijk ga ik smiddags vast de cross verkennen! LEUK! :D :D :D ZIN IN!!!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:03

Zoals verwacht moet ik me gaan afmelden. Zuur voor mij dat ze het programma hebben omgegooid, had me er op verheugd.

Iedereen veel succes!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:06

Ik zie het, heel handig :) Moet om 15.56 en 16.16 op de eerste en dan om 16.42 en 17.02 met de 2e.. Best knap :) Maar even een mailjte gestuurd of de 1e een uurtje eerder mag :)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:15

Jammer Anke Vivaldi! balen zeg! kunnen ze niet andere tijden voor je regelen?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:21

Bij mij hebben ze zo te zien over het hoofd gezien dat ik HC start, maar even een mailtje achteraan doen :j

Verder ben ik benieuwd hoe Velvet zich gedraagt als haar grote vriendin 2 minuten eerder mag starten, maar da's meteen wel een goede oefening. (Moet direct na m'n zusje starten)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:22

Horsemaniac schreef:
Jij bent snel MizzMontana! TOP! klopt Sannnn! dat werkt vaker zo met springwedstrijden... voor diegenen met meerdere paarden wel erg handig... ik ga na de dressuur rustig om zadelen en daarna mijn spring rondje doen! meesten zullen dat doen en dan spring je gewoon wanneer jij er klaar voor bent! geen gerace en gevlieg ;) hoef pas om 10.55u dressuur te rijden dus verwacht voor 12 uur mijn spring rondje klaar te hebben!! :D heerlijk ga ik smiddags vast de cross verkennen! LEUK! :D :D :D ZIN IN!!!

Oh zit dat zo?? Weer wat geleerd. :=

Wat ontzettend jammer zeg Anke, kan je ook niet alsnog starten als je als 1e in het B kan?

Je start om 15.56 voor mij met m'n B paard Bonny! :)

Die vliegt gelijk door naar de finish Jitske! :D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:28

Zoiets ja, als het goed is kom ik zusje onderweg iig niet tegen :))

Had vandaag eerste springwedstrijd sinds oktober met Velvet en ze was ook erg blij :P
(maar liep zo weer foutloos rond)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:30

Misschien hoef je niet eens HC te starten Jitske... Met springen is het ook zo dat je klasse lager mag starten als je meer dan 3 maanden niet in die klasse gestart hebt. Zou eens in het reglement kijken anders?
Super dat ze fijn ging vandaag! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:35

Hihi als ik pech heb ben ik ernstig de sigaar.... vriendje rijdt direct voor mij, met een zwaar ondeugend paard. Zij rijden hun 2e cross ooit en de eerste keer weer na zijn ongeluk. Hartstikke leuk natuurlijk maar als die staakt ben ik dus de volgende starter en gaat vriendje dus aan haken.... Ook prima alleen zit er dan iemand achter mij die dan de hele weg gaat vertellen dat ik GASSSSS moet geven :') ^)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:36

Ach, zie het als een privéles tijdens de cross Marijke :D ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:38

muts_marijke schreef:
Hihi als ik pech heb ben ik ernstig de sigaar.... vriendje rijdt direct voor mij, met een zwaar ondeugend paard. Zij rijden hun 2e cross ooit en de eerste keer weer na zijn ongeluk. Hartstikke leuk natuurlijk maar als die staakt ben ik dus de volgende starter en gaat vriendje dus aan haken.... Ook prima alleen zit er dan iemand achter mij die dan de hele weg gaat vertellen dat ik GASSSSS moet geven :') ^)

Word dan iig geen pomptiedom tempo Marijke. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:39

Hahaha Ik kan er ook smakelijk om lachen Hihi :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:47

hahahah dat wordt gezellig Marijke! welke klasse starten jullie dan Marijke? Ik zou zorgen dat dat paard een peper in zijn kont heeft en dat die alleen maar vooruit wil/kan/gaat hahahahahahah kom je hem ook niet tegen! en anders kun je altijd nog zeggen dat die op je wacht omdat die de cross niet zonder jou durft uit te rijden! ;)
Zijn er mensen die al een die hebben hoe de cross eruit gaat zien?

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:47

Nee ook als eerste starten in de B gaat niet lukken..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:50

Hahaha we zullen zien. De eerste cross liep hij foutloos maar dat was een begin in het bos. Weet niet hoe dat in ede Is. En voor het ongeluk

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:54

Er stonden 2 weken geleden wel leuke nieuwe hindernissen al. Vriendinetje die er deze week is wezen trainen zei dat er 2 nieuwe trakheners gebouwd zijn voor het L en M, heel eerlijk met grondlijn en alles. De kuil zit er ook in wat ik begreep voor het L en M, B weet ik niet zeker. Ze zei dat wat ze gezien had heel eerlijk en leuk was met wat uitdagingen. :)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:06

oliebol Mark staat niet op de startlijst .. Maar gauw een mail achteraan gestuurd.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:09

_Jitske_ schreef:
Bij mij hebben ze zo te zien over het hoofd gezien dat ik HC start, maar even een mailtje achteraan doen :j

Verder ben ik benieuwd hoe Velvet zich gedraagt als haar grote vriendin 2 minuten eerder mag starten, maar da's meteen wel een goede oefening. (Moet direct na m'n zusje starten)

Mij hebben ze juist HC gezet terwijl ik niet HC start :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:10

Sannnn schreef:
Horsemaniac schreef:

Oh zit dat zo?? Weer wat geleerd. :=

Wat ontzettend jammer zeg Anke, kan je ook niet alsnog starten als je als 1e in het B kan?

Je start om 15.56 voor mij met m'n B paard Bonny! :)

Die vliegt gelijk door naar de finish Jitske! :D

Ik heb gevraagd of ik eerder kan, als je even verder kijkt zie je dat ik om 16.42 de volgende moet.. Dat lijkt me vrij knap :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:21

AnkeVivaldi schreef:
Nee ook als eerste starten in de B gaat niet lukken..

jammer anke!!

@ Marijke: ik heb er al het vertrouwen in!!! :D komt goed!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:40

ik heb gelukkig wel fijne tijden.
mooi aan het eind in de L en het begin van de B

maar denk dat ik wel zaterdag middag ga verkennen. lekker rustig en hoeven de paarden ook niet extra lang op de trailer te staan

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 09:13

Ik heb ook fijne tijden zag ik net, zondag rond een uur of 3 :) We rijden mee in het B, om weer even vertrouwen terug te krijgen en daarna gaan we de rest van dit jaar L starten. Ik ben erg benieuwd en kijk er heel erg naar uit om weer te kunnen rijden om het mooie terrein in Ede!