Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoef pas om 10.55u dressuur te rijden dus verwacht voor 12 uur mijn spring rondje klaar te hebben!!
heerlijk ga ik smiddags vast de cross verkennen! LEUK!
ZIN IN!!! 

Horsemaniac schreef:Jij bent snel MizzMontana! TOP! klopt Sannnn! dat werkt vaker zo met springwedstrijden... voor diegenen met meerdere paarden wel erg handig... ik ga na de dressuur rustig om zadelen en daarna mijn spring rondje doen! meesten zullen dat doen en dan spring je gewoon wanneer jij er klaar voor bent! geen gerace en gevlieghoef pas om 10.55u dressuur te rijden dus verwacht voor 12 uur mijn spring rondje klaar te hebben!!
![]()
![]()
ZIN IN!!!

muts_marijke schreef:Hihi als ik pech heb ben ik ernstig de sigaar.... vriendje rijdt direct voor mij, met een zwaar ondeugend paard. Zij rijden hun 2e cross ooit en de eerste keer weer na zijn ongeluk. Hartstikke leuk natuurlijk maar als die staakt ben ik dus de volgende starter en gaat vriendje dus aan haken.... Ook prima alleen zit er dan iemand achter mij die dan de hele weg gaat vertellen dat ik GASSSSS moet geven![]()

_Jitske_ schreef:Bij mij hebben ze zo te zien over het hoofd gezien dat ik HC start, maar even een mailtje achteraan doen
Verder ben ik benieuwd hoe Velvet zich gedraagt als haar grote vriendin 2 minuten eerder mag starten, maar da's meteen wel een goede oefening. (Moet direct na m'n zusje starten)
Sannnn schreef:Horsemaniac schreef:Jij bent snel MizzMontana! TOP! klopt Sannnn! dat werkt vaker zo met springwedstrijden... voor diegenen met meerdere paarden wel erg handig... ik ga na de dressuur rustig om zadelen en daarna mijn spring rondje doen! meesten zullen dat doen en dan spring je gewoon wanneer jij er klaar voor bent! geen gerace en gevlieghoef pas om 10.55u dressuur te rijden dus verwacht voor 12 uur mijn spring rondje klaar te hebben!!
![]()
![]()
ZIN IN!!!
Oh zit dat zo?? Weer wat geleerd.![]()
Wat ontzettend jammer zeg Anke, kan je ook niet alsnog starten als je als 1e in het B kan?
Je start om 15.56 voor mij met m'n B paard Bonny!
Die vliegt gelijk door naar de finish Jitske!